رابطه برانکو و گرشاسبی شکراب شد؟
برانکو سرمربی پرسپولیس در مصاحبه های اخیرش برخلاف گذشته چندان هوای گرشاسبی مدیرعامل باشگاه را ندارد

عدم حمایت برانکو از مدیرعامل پرسپولیس

یک روز قبل از دیدار پرسپولیس مقابل پیکان، برانکو ایوانکویچ در کنفرانس خبری خود، برای اولین بار بعد از نایب قهرمانی در آسیا، صحبت از عدم دریافت مطالباتش کرد و این در حالی است که حمیدرضا گرشاسبی چندی پیش، گفته بود به کادرفنی پول پرداخت شده تا آن‌ها با خیال راحت و روحیه بالایی به تمرینات بروند.

در حاشیه تمرین روز سه شنبه که یک ریکاوری ساده بود، بار دیگر شاهد عدم حمایت «ملموس» برانکو از گرشاسبی بودیم.

در واقع سرمربی پرسپولیسی‌ها وقتی با سوالی در خصوص احتمال برکناری گرشاسبی با قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها در شرکت‌های دولتی مواجه شد، گفت: «نمی‌دانم گرشاسبی می‌رود یا می‌ماند. خیلی وقت است این حرف‌ها را می‌شنوم. در مورد فدراسیون هم موضوعاتی از این قبیل شنیدیم. نمی‌توانم در مورد مقررات داخلی ایران صحبت کنم. در ایران تغیرات خیلی زود به زود انجام می‌شود. پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی سازمان‌های بزرگی هستند و قائم به فرد نیستند. شما دیدید چند بازیکن ما رفتند، اما با این وجود همچنان قهرمان هستیم و به فینال آسیا رفتیم.»

این در حالی است که وقتی در زمان مدیریت علی اکبر طاهری، بحث به احتمال برکناری مدیرعامل وقت باشگاه رسید، برانکو در مصاحبه‌ای گفت: «اگر طاهری برود، من هم از پرسپولیس جدا می‌شوم، چون نمی‌توانم به تنهایی، پلن‌های فنی باشگاه را پیش ببرم!»

از قرار معلوم شکرآب شدن رابطه مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس چندان بی ارتباط با برگزاری بازی با پیکان نیست چرا که برانکو به باشگاه تأکید کرده بود به هیچ وجه زیر بار این بازی نمی رود اما بعداً متوجه شد مدیریت باشگاه بدون هماهنگی با او در سازمان لیگ متعهد شده که تحت هر شرایطی در تاریخ مورد نظر سازمان لیگ با پیکان بازی خواهد کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی