نظر برانکو پس از بازی مقابل سپاهان؛ امکان بازگشت طارمی به پرسپولیس
برانکو سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش نمایش خوبی برابر سپاهان داشته است

برانکو پس از بازی مقابل سپاهان چه گفت؟

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس گفت: افتخار می‌کنم که در این داربی بزرگ شرکت کردیم. این‌ها بازی‌هایی است که برای بازی در آن‌ها کار می‌کنیم. امروز هر دو تیم خوب کار کردند.

سرمربی پرسپولیس درپاسخ به سوالی درباره داوری بازی، گفت: نمی فهمم منظورتان چیست. من در بازی قبل از داور راضی نبودم اما به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

او در واکنش به این که شش ماه قبل نشست خبری را به سیرک تشبیه کرده بود، گفت: من چنین چیزی را نگفتم. شاید شما این جمله را در جایی خواندید اما من نگفتم. مطمئن باشید این صحبت من نیست. آیا تا به حال به اهالی رسانه توهین کرده‌ام؟ شاید این جمله به اشتباه به نشست خبری تشبیه شده است و من از آن درباره بازی استفاده کردم. عذرخواهی کنم که این مسئله را شش ماه در دلتان نگه داشتید تا آن را مطرح کنید.

برانکو تاکید کرد: سپاهان در ۱۰ سال اخیر بیشترین قهرمانی‌ها را داشته است. از طرفی ما در طول سال سه داربی مهم داریم که مقابل استقلال، سپاهان، تراکتورسازی برگزار می‌شود. قلعه نویی تیم خوبی را تشکیل داده است و یکی از رقبای ما برای قهرمانی است. سپاهان، تراکتورسازی و پدیده خوب بازی می‌کنند.

او درباره عملکرد داور مسابقه گفت: من تجربه خوبی از داوری‌ها در اصفهان نداشتم اما نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم. ما فقط می‌خواهیم داوری محترمانه باشد. امروز داور نشان داد که چرا جزو چهار داور برتر دنیا است. فکر نکنید که اگر بازی را می‌باختیم نظرم متفاوت بود.

برانکو در واکنش به اینکه مصاحبه‌هایش بعد از بازی فرار رو به جلو است، گفت: امروز سپاهان از وسط زمین جلوتر نیامد. ما بیشترین تعداد بازی را داشتیم و خسته هستیم. امروز می‌توانستید بفهمید که بازیکنان ما از نظر بدنی آماده هستند یا خیر.

سرمربی پرسپولیس مجددا درباره اینکه به نظر می‌رسد صحبت‌هایش درباره داوری فرار رو به جلو است، اظهار کرد: آمار بازی را در تلویزیون دیدیم. ما در سه، چهار سال گذشته از داوری متضرر شدیم. آیا بعد از باخت مقابل کاشیما باختمان را توجیه کردم؟ من کسی نیستم که درباره داوری بهانه بیاورم و حقیقت را می‌گویم. دنبال توجیه نیستم.

وی ادامه داد: نمی‌دانم صحبت‌های من را دنبال می‌کنید یا خیر. بازیکنان ما با وجود خستگی دنبال پیروزی بودند.

برانکو در واکنش به اینکه نیمه دوم یکی از بهترین بازی‌های خوب پرسپولیس در این فصل بود، گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که بعد از گل خوردن بهترین رفتار را داشتند. ما اطمینان داشتیم که گل می‌زنیم. نتیجه واقع گرایانه بود. امروز دو تیم برتر ایران بازی کردند. یکی از بهترین بازی‌های لیگ‌برتر را انجام دادیم. تمام عناصر بازی از نظر ذهنی، بدنی، شخضیتی و تاکتیکی دارای پتانسیل بالایی بودند. به خاطر این موضوع به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود مهدی طارمی به این تیم بازخواهد گشت، تصریح کرد: او بازیکن الغرافه قطر است. نمی‌دانم از او راضی هستند یا نه. این اخبار را دنبال نمی‌کنم. طارمی ملی‌پوش است و شاید بهترین مهاجم ایران باشد. او در طی دو سال در تیم ما بهترین بازیکن و آقای گل بود. مسئله اضافه شدن او به تیم، مربوط به من نیست و به طارمی، باشگاه و کادرفنی مربوط می‌شود. الان جای پرسیدن این سوال نیست. ۱۰ روز دیگر باید این سوال را پرسید.

وی درباره عملکرد خوب شجاع خلیل‌زاده در دو بازی گذشته و اینکه آیا او پرنده تیمش است، گفت: او مهره تقویتی خوبی برای تیم ما بود. او نشان داد که چقدر خوب و موثر است. پارسال در تهران به سپاهان گل زد. متاسفانه خلیل‌زاده مشکلی از ناحیه گردن و کمر دارد. به او به خاطر بازی کردن با وجود دردی که داشت، تبریک می‌گویم. او از ابتدای فصل با مصدومیت بازی می‌کند. او بازیکنی است که برای باشگاه و هم‌تیمی‌هایش مایه می‌گذارد.

برانکو گفت: امروز یک بازی زیبا را مشاهده کردیم. هر دو تیم برای رسیدن به پیروزی تلاش کردند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از هواداران حاضر در ورزشگاه تشکر ویژه دارم. بازیکنان ما شخصیت و اراده خود را به عنوان یک تیم برنده نشان دادند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir