آخرین وضعیت رضا قوچان نژاد برای پیوستن به پرسپولیس
طی روز‌های اخیر زمزمه‌هایی درخصوص حضور قریب‌الوقوع رضا قوچان نژاد در پرسپولیس به گوش می رسد اما هنوز واکنش در این رابطه از سوی گوچی دیده نمی شود

قوچان‌نژاد جمعه امضا نکند مهاجم جدید معرفی می شود

برانکو رضا قوچان نژاد را می خواهد. او اواخر نیم‌فصل در چند نوبت در نشست‌های خبری اش از گل نزدن یا کم گل زدن علی علیپور و گادوین منشا گلایه کرد. مرد کروات به دنبال بالا بردن آمار گلزنی خط حمله خودش است و رضا قوچان‌نژاد می‌تواند این مشکل را حل کند.

مذاکرات ابتدایی در این رابطه با مدیر برنامه‌های این بازیکن انجام شده، اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

از یک طرف گفته می‌شود همسر رضا قوچان‌نژاد حاضر نیست در ایران زندگی کند و از طرف دیگر بحث رقم درخواستی بالای گوچی است. اما آنچه اهمیت دارد زمان پیوستن این بازیکن به پرسپولیس است.

پیش‌تر نوشته بودیم برانکو فقط تا روز پنج‌شنبه منتظر رضا قوچان‌نژاد می‌ماند، اما دیروز خبر جدیدی شنیدیم. سرمربی پرسپولیس از کرواسی با مسئولان باشگاه تماس گرفته و گفته است: «فقط تا روز جمعه هفته جاری منتظر گوچی بمانید. اگر تا جمعه این بازیکن با پرسپولیس رسماً قرارداد نبست، یک گزینه جدید معرفی می‌کنم که مذاکرات را با او آغاز کنید.»

شنیدیم گزینه جدید یک مهاجم خارجی و کروات است و چنانچه رضا قوچان‌نژاد به هر دلیلی پرسپولیسی نشود، آنگاه او جایگزین خواهد شد.


تراکتورسازی، گوچی را نمی‌خواهد؟!

در روز‌های گذشته به موازات تیم پرسپولیس اخباری شنیده می‌شد مبنی بر اینکه باشگاه تراکتورسازی تبریز هم رضا قوچان‌نژاد را می‌خواهد. رفاقت صمیمانه اشکان دژاگه و مسعود شجاعی با گوچی این احتمال را قوت می‌بخشید.
دیروز، اما یکی از مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز به ما اعلام کرد این تیم هیچ پیشنهادی برای جذب قوچان‌نژاد نداده است!

بازگشت آنتونی استوکس و احتمالاً لی اروین مهاجمان خارجی تراکتورسازی به تبریز باعث شده مسئولان این باشگاه قید رضا قوچان‌نژاد را بزنند.

بنابراین پرسپولیس تهران برای خرید این مهاجم کارکشته رقیبی ندارد و چنانچه گوچی مبلغ مناسبی درخواست کند آنگاه این احتمال وجود دارد که در نیم‌فصل دوم شاگرد برانکو شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی