حمله هواداران پرسپولیس به عرب: تو استقلالی هستی!
موضع‌گیری عرب در قبال فروش منشا موج وحشتناکی علیه او در فضای مجازی توسط هواداران پرسپولیس به راه انداخت

تو استقلالی هستی و هدفت تخریب پرسپولیس است!

خبر جدایی منشا از پرسپولیس از سوی ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس به رسانه‌ها اعلام شد. او گفت: «منشا در فهرست مد نظر برانکو حضور ندارد و ما پیشنهاد‌هایی که برای او به دست‌مان برسد را بررسی می‌کنیم.»

عرب همچنین در پاسخ به سؤالی که اگر این پیشنهاد از سوی باشگاه استقلال به دست شما برسد واکنش باشگاه پرسپولیس چگونه خواهد بود، گفت: «اگر استقلالی‌ها هم خواهان منشا باشند و به ما پیشنهاد دهند، این موضوع را بررسی می‌کنیم و مشکلی با این قضیه نداریم.»

گفتن این جمله از سوی عرب کافی بود تا موج وحشتناکی علیه او در فضای مجازی به راه بیفتد و هواداران پرسپولیس علیه سرپرست جدید تیم‌شان موضع بگیرند و حتی عده‌ای شروع به فحاشی کنند. عده‌ای از هواداران پرسپولیس می‌گفتند عرب استقلالی است و هدفش فقط و فقط تخریب و تضعیف پرسپولیس است.

پرسپولیسی‌ها معتقدند تیمی که در کورس قهرمانی است به هیچ عنوان نباید بازیکنانش را به تیم رقیب بفروشد و عرب تحت هیچ شرایطی نباید می‌گفت اگر استقلال به منشا پیشنهاد دهد به آن فکر می‌کنیم.

البته عده‌ای دیگر از هواداران نظر دیگری داشتند و می‌گفتند عرب با این کار می‌خواهد فقط فضا را برای بازگشت مهدی طارمی که طرفداران پرسپولیس دل خوشی از او ندارند و نمی‌خواهند برگردد، باز کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی