صادق محرمی درباره مهاجم 197 سانتی پرسپولیس چه گفت
صادق محرمی که به تازگی راهی دیناموزاگرب شده حضور ماریو بودیمیر در پرسپولیس را یک انتخاب مناسب می‌داند و آن را به سود سرخپوشان ارزیابی می‌کند

نظر صادق محرمی درباره ماریو بودیمیر

مدافع راست پرسپولیس بعد از درخشش دوساله در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ در این فصل راهی لیگ کرواسی شد تا تجربه حضور در تیم اول این کشور و لژیونر شدن را پشت سر بگذارد. حضور محرمی همراه با دعوت او به تیم ملی شد تا او بلندپروازی خود را استارت بزند و البته در گام پایانی به واسطه مصدومیتی که داشت جام ملت‌های آسیا را از دست داده است.

محرمی بعد از اتمام تعطیلات زمستانی اکنون به اردوگاه دیناموزاگرب بازگشته و خود را مهیای ادامه فصل با پیراهن شماره 2 این تیم می‌کند. آنها دو روز دیگر برای اردوی آماده سازی خود راهی ترکیه خواهند شد.

این روزها اما بحث حضور ماریو بودیمیر از تیم دیناموزاگرب در پرسپولیس داغ شده است و برانکو ایوانکوویچ او را بهترین گزینه برای خط حمله این تیم بعد از جدایی گادوین منشا می‌‍داند. به همین دلیل سراغ صادق محرمی رفتیم و درباره هم‌تیمی او و حضور احتمالی‌اش در پرسپولیس صحبت کردیم. محرمی درباره این بازیکن می‌گوید: واقعا گزینه مناسبی است و طی مدتی که با او هم‌تیمی بودم از نظر فنی او را در سطح بالایی می‌دانم. در بیشتر بازی‌ها برای ما گل زده و کارگشا بوده و به نظرم قادر است در لیگ ایران نمایش خوبی از خود به جا بگذارد.

محرمی درباره اینکه این بازیکنی از او اطلاعاتی برای حضور در ایران و پرسپولیس دریافت کرده یا خیر گفت: بله، صحبت داشتیم و برخی اطلاعاتی که نیاز داشت را به او گفتم. امیدوارم این انتقال نهایی شود و او به تیم برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر کمک کند.

مدافع سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این انتقال نهایی خواهد شد اینطور گفت: اطلاع چندانی از این موضوع ندارم اما به نظرم او طی یکی دو روز آینده به اردوی پرسپولیس اضافه شود. ما دو روز دیگر برای برگزاری اردوی ترکیه راهی این کشور خواهیم شد و به نظرم او در این سفر ما را همراهی نخواهد کرد.

محرمی در پایان در واکنش به اینکه آیا دیناموزاگرب مجوز جدایی او را صادر خواهد کرد و بحث زیادی درباره مبلغ رضایتنامه او وجود دارد اینطور توضیح داد: همانطور که گفتم من زیاد در جریان این موضوع نیستم اما بعید است که دیناموزاگرب برای صدور رضایتنامه او به دنبال مبلغی باشد. دیناموزاگرب بیشتر به دنبال فروش استعدادهای جوان است تا از این جهت بتواند شرایط مالی مناسبی کسب کند اما ماریو با توجه به سنی که دارد مطمئنا نمی‌تواند گزینه آنها برای سرمایه‌گذاری باشد و از این جهت به نظرم مشکلی بابت رضایتنامه او وجود نداشته باشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com