اقدام ارزشمند منشا بخاطر هواداران پرسپولیس؛ 50درصد طلب خود را بخشید
گادوین منشا بخاطر علاقه اش به پرسپولیس نیمی از طلب 250 هزار دلاری اش را بخشید تا بتواند از پرسپولیس جدا شود

گادوین منشا نیمی از طلبش را بخشید

گادوین منشا رویای بزرگی داشت؛ می‌خواست با پیراهن سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شود و عنوان آقای گلی را از آن خود کند. منشا، اما به آرزوی اول خیلی نزدیک شد و به آرزوی دوم خود حتی نزدیک هم نبود و در نهایت مجبور به جدایی شد.

حقیقت این است که فصل قبل، وقتی از پیکان به جمع سرخپوشان اضافه شد، برانکو در همان هفته‌های نخست می‌خواست او را به تیم‌های دیگر بدهد و در مورد این بازیکن، اعلام عدم نیاز کرده بود، اما با فشار باشگاه و به خاطر قرارداد سنگینی که داشت، باز هم در جمع سرخپوشان ماند.  


جلسات پیاپی به طعم بغض و بخشش

بالاخره دیروز همه چیز تمام شد و بازیکنی که در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرات رنگین و زیبایی برای هواداران با گل‌های مهمش رقم زده بود و کمک شایانی به تیم کرد تا راهی فینال شود، از پرسپولیس جدا شد. منشا که ۲۵۰ هزار دلار از باشگاه پرسپولیس طلب داشت، در جلسه با مسئولان باشگاه ۱۲۳ هزار دلار از مطالباتش را بخشید و با دریافت ۱۲۷ هزار دلار رسماً از این تیم جدا شد. شنیدیم داخل جلسه، هنوز هم دلش می‌خواست بماند و بغض داشت، اما قبول کرد زمان جدایی فرارسیده است. او به خاطر هواداران، نزدیک به ۵۰ درصد مطالباتش را بخشید و با روی خوش، از باشگاه خارج شد تا خاطرات خوب را با خود ببرد.


مقصد نامعلوم منشا

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس حالا دیگر یک بازیکن آزاد است و برای پیوستن به تیم‌های دیگر، نیاز به اخذ رضایتنامه از باشگاه ندارد و می‌تواند آزادانه به هر باشگاهی که دلش خواست، اضافه شود و فوتبالش را ادامه دهد. نزدیک‌ترین دوست منشا در ایران که کار‌های حقوقی این بازیکن را انجام می‌دهد، به ما گفت: «هنوز مقصدش مشخص نیست. چند پیشنهاد از باشگاه‌های ایرانی دریافت کرده ولی برای انتخاب تیم بعدی باید کمی صبر کنیم. منشا می‌خواهد به تیمی برود که هم از لحاظ فوتبالی و هم مالی برایش سود داشته باشد. اصلاً شاید به قطر یا امارات برود. هنوز انتخاب نهایی اش را انجام نداده و می‌خواهد با صبر و حوصله، پیشنهاداتش را بررسی کرده و انتخاب خوبی داشته باشد.» با این حال از فولاد خوزستان، تراکتورسازی تبریز، پدیده مشهد، ذوب‌آهن اصفهان و به خصوص صنعت نفت آبادان به عنوان مقصد بعدی منشا نام برده می‌شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی