هدف اصلی پرسپولیس در دیدار مقابل السد
مدافعان تیم پرسپولیس در دیدار مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا باید مراقب مهاجم خطرناک تیم حریف باشند

ماموریت ویژه برانکو به مدافعانش

بدون شک بازی در برابر السد برای پرسپولیس می تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد. در حالی که پرسپولیس در بازی اول خود در لیگ قهرمانان آسیا در خانه انتظار نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک را داشت، با رقم خوردن این نتیجه 2 امتیاز مهم از کف پرسپولیسی ها پرید تا حالا بازی در برابر السد اهمیت بیشتری برای پرسپولیسی ها داشته باشد.

در این میان اولین هدف پرسپولیسی ها در بازی برابر السد گل نخوردن و حفاظت از دروازه است که می تواند در ادامه منجر به این شود که پرسپولیس در فاز هجومی برنامه های خود را به صورت هدفمند دنیال کند.

با توجه به حضور بازیکن خطرناکی چون بغداد بونجاح در پیشانی خط حمله السد ، برای بازی برابر السد برانکو برنامه و  مسئولیت خطیری را برای مدافعان تیمش در نظر گرفته، مهاجمی که در آخرین بازی از مرحله حذفی در لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته در تهران موفق به گلزنی شد و چیزی نمانده بود که آن گل منجر به حذف پرسپولیس شود.

در این راستا مدافعانی چون سید جلال حسینی  و شجاع خلیل زاده که در قلب خط دفاع پرسپولیس حضور دارند باید به طور کامل مراقب این مهاجم فرصت طلب باشند، مهاجمی که بالقوه می تواند خطر بزرگی برای پرسپولیس در قطر محسوب شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net