تهدید جدی بیرانوند توسط باشگاه پرسپولیس؛ حواست باشد!
باشگاه پرسپولیس دروازه بان خود یعنی علیرضا بیرانوند را تهدید کرد که اگر با مدیر برنامه سابق خود به توافق نرسد و محروم شود, او را جریمه می کند

پرسپولیس بیرانوند را تهدید کرد!

اجرای علیرضا بیرانوند با مدیر برنامه های سابقش وارد ابعاد تازه تری شده و حتی این احتمال دور از ذهن نیست که این موضوع در نهایت به جریمه بیرانوند از سوی پرسپولیسی ها منجر شود.

ماجرا از این قرار است که مدیربرنامه های سابق بیرانوند وقتی دید  برای دریافت مطالبات گذشته اش نمی تواند روی قول این گلر سرخ ها حساب باز کند، موضوع را از طریق فدراسیون پی گیری کرد و حتی این موضوع به جایی کشیده شد که شایعه محرومیت بیرانوند نیز در محافل خبری به گوش رسید.

در این میان باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از بروز دردسر احتمالی برای بیرانوند تصمیم گرفت تا از محل درآمدهای باشگاه طلب این فرد را پرداخت کرده و از بیرانوند خواست طی نامه ای به باشگاه متعهد شود در زمان دریافت پول، مبلغ بدهی اش را از طلب خود از باشگاه کسر کند که این مسئله با مخالفت گلر ملی پوش پرسپولیس روبرو شده است.

گویا بیرانوند ادعا کرده که این بدهی را به رسمیت نمی شناسد و می خواهد این ماجرا را بدون دخالت باشگاه فیصله دهد که باشگاه پرسپولیس هم در تهدیدی جالب به بیرانوند اعلام کرده است در صورتی که ماجرا در نهایت به محرومیت احتمالی بیرانوند از همراهی پرسپولیس منجر شود، او را جریمه خواهند کرد.

شنیده های ما از این حکایت دارد که در صورت محرویمت احتمالی بیرانوند باشگاه طبق قانون می تواند به ازای هر بازی بیرانوند را از 10 تا 15 درصد از قراردادش جریمه کند!



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net