نامه مجدد پرسپولیس به AFC بازهم بخاطر خوردن گل آفساید
پرسپولیس بخاطر خوردن گل آفساید در دیدار مقابل السد بازهم به AFC نامه نوشت

نامه دوم پرسپولیسی ها به AFC

پس از برخی اشتباهات داوری که در بازی های داخلی موجبات اعتراض پرسپولیسی ها را فراهم آورده است، حالا این موضوع در دیدارهای آسیایی شرایط را برای شاگردان برانکو بغرنج ساخته است تا مدیران این باشگاه را به واکنش علیه اشتباهات داوری وادار کند.

پس از تساوی خانگی پرسپولیس در بازی برابر پاختاکور در حالی که تک گل ازبک ها در شرایط کاملا مشهود بهبه ثمر رسیدن گل در شرایط آفساید بود، مدیران باشگاه پرسپولیس اقدام به ارسال نامه اعتراض آمیز به کنفدراسیون آسیا را داشتند که طی آن مراتب نگرانی شان را نسبت به این موضوع اعلام کرده بودند که پس از 48 ساعت به نامه پرسپولیسی ها پاسخ داده شد و خیال پرسپولیسی ها بر نظارت بیشتر در امر داوری در این رقابت ها راحت کرد.

اما برخلاف پیش بینی ها این مسئله در عمل ترتیب اثر داده نشد تا در دیدار دوم پرسپولیس در برابر السد گل دقیقه 4+90 السد که در موقعیت کاملا روشن به آفساید به ثمر رسیده و پرسپولیسی ها در 2 بازی متوالی از این ناحیه متضرر شوند. در این راستا خبر رسید درست دقایقی پس از پایان دیدار پرپسولیس در برابر السد پرسپولیسی ها برای ، دست به کار شده و با تنظیم نامه ای همراه با مستندات خود از طریق فدراسیون فوتبال از نحو قضاوت تیم داوری کره ای جدال برابر السد برای دومین بار متوالی دست به دامن کنفدراسیون فوتبال آسیا شده تا از حق ضایع شده خود دفاع کنند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net