منتظر سوپرایز برانکو برای بازی با سایپا باشید!
پرسپولیس به احتمال فراوان با تغییرات ویژه ای برای بازی با سایپا به میدان خواهد رفت

تغییر در ترکیب پرسپولیس مقابل سایپا

برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات سرخ ها تفکرات ویژه ای برای بازی با سایپا دارد. در حالی که در چند بازی اخیر بنا به شرایط حریف و محرومیت ها و مصدومیت هایی که برای پرسپولیسی ها به وجود آمد، سرخپوشان با ترکیب های متفاوتی به میدان رفتند، برای بازی با سایپا نیز برنامه های ویژه ای مد نظر پروفسور است.

با توجه به شرایط جدول و کورس نفس گیر در صدر جدول، پرسپولیس به هر ۳ امتیاز بازی با سایپا نیاز مبرم دارد، این در حالی است که فشردگی بازی ها هم شرایط را برای سرمربی پرسپولیس به شرایط خاص تبدیل کرده است.

با این تفاسیر و با توجه به برنامه هایی که در یکی دو روز اخیر در تمرین پرسپولیس شاهد بودیم به نظر می رسد برانکو قصد دارد به یکی دو بازیکن  ثابت و فیکس پرسپولیس استراحت دهد تا فشار بازی های متوالی آنها را خسته و ریسک مصدومیت شان را بالا نبرد.

این در حالی است که مدتی است چند بازیکن نیمکت نشین پرسپولیس در تمرینات اخیر آمادگی های خوبی را  از خود نشان داده‌اند به طوری که برانکو را مجاب کردند از آنها برای بازی با سایپا استفاده کرده و چراغ سبز را برای آنها روشن کند. البته هنوز برنامه های ذهنی برانکو برای بازی با سایپا نهایی نشده اما اگر در شروع بازی پرسپولیس با شاگردان علی دایی ترکیبی جدید و متفاوت نسبت به بازی های قبل از پرسپولیس در زمین دیدید، اصلا تعجب نکنید.

برخی اخبار از این حکایت دارد که احتمالا یکی دو بازیکن نیمکت نشین پرسپولیس در این بازی این شانس را دارند که در ترکیب ۱۱ نفره سرخپوشان در این بازی به میدان بروند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net