3 دروازه بانی که جانشین بیرانوند در پرسپولیس می شوند
از ۳ دروازه‌بان مطرح و ملی پوش کشورمان به عنوان گزینه جانشینی علیرضا بیرانوند نام برده می‌شود

چه کسی جانشین بیرانوند می‌شود؟

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ۲۷ ساله تیم ملی فوتبال ایران که عضو تیم فوتبال پرسپولیس تهران است و سابقه بازی در نفت تهران را دارد، در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات عملکرد فوق العاده‌ای داشت و در سایت ترانسفرمارکت ارزش این بازیکن صعود چشمگیری پیدا کرد.

بیرانوند که گرانترین بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود و هر چند تا سال ۱۴۰۰ با این تیم قرارداد دارد، اما شنیده می‌شد او در پایان فصل از جمع سرخپوشان جدا و لژیونر می‌شود.

بیرانوند درصدد بود تا ابتدای لیگ هجدهم از پرسپولیس جدا شود، اما با درخواست برانکو ایوانکوویچ و حمیدرضا گرشاسبی (مدیرعامل وقت پرسپولیس) در جمع سرخپوشان ماند و درصدد است تا پایان فصل از این تیم جدا شود.

به هرحال این بازیکن هم دوست دارد تا مانند فوتبالیست‌های دیگر لژیونر شود. از سه دروازه‌بان به نام‌های علیرضا حقیقی، امیر عابدزاده و محمد رشید مظاهری به عنوان گزینه‌های جانشینی بیرانوند یاد می‌شود.

سنگربانان فوق در مقطعی دروازه‌بان تیم ملی بودند و عملکرد خوبی داشته اند. دروازه‌بان دوم و سوم کنونی پرسپولیس هم به ترتیب بوژیدار رادوشوویچ و ابوالفضل درویشوند هستند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: yjc.ir