برانکو قبل از بازی با الاهلی: احتیاط نخواهیم کرد
برانکو سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل الاهلی حاضر شد

برانکو:احتیاطی در کار نیست؛می‌خواهیم صعود کنیم

برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الاهلی عربستان در هفته چهارم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حاضر شد.

برانکو در ابتدا گفت: همه تیم‌ها شرایط نزدیک به یکدیگر دارند اما امیدوارم در این کورس پیشی بگیریم. می‌دانیم گروه سختی داریم اما همه تلاش خود را برای صعود می‌کنیم. همه تیم‌ها شرایط نزدیک به یکدیگر دارند، اما امیدوارم در این کورس پیشی بگیریم. می‌دانیم گروه سختی داریم، اما همه تلاش خود را برای صعود به خرج می‌دهیم.

او درباره بازیکنان مصدوم تیمش گفت: ماهینی که هنوز نمی‌تواند بازی کند، شایان مصلح و بودیمیر هم مصدوم هستند. ما اینجا هستیم که فقط به پیروزی برسیم. الاهلی هم که سرمربی‌اش را تغییر داده است. ما می‌دانیم که بازی سختی داریم و هر دو تیم می‌خواهند که در جدول پیشی بگیرند.

برانکو در خصوص اینکه بازیکنان پرسپولیس از فشردگی بازی‌ها گلایه داشتند که باعث خستگی‌شان شده و آیا این گلایه هنوز وجود دارد یا تیم به صورت کامل آماده شده است؟ عنوان کرد: بله، همینطور است. فشار زیادی بوده و ما مشکلات زیادی داشتیم. تقریباً هر چهار، پنج روز مجبور بودیم بازی کنیم و درگیر سه تورنمنت هستیم. در جام حذفی حضور داشته‌ایم، در مسابقات لیگ حضور داریم و در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی می‌کنیم، البته چاره دیگری هم نداریم و ما همیشه تلاش خود را کرده‌ایم و بازهم تلاش خواهیم کرد. سعی می‌کنیم با کسب پیروزی بتوانیم راهی مرحله بعدی شویم.

او در خصوص تعییر سرمربی الاهلی و در پاسخ به این سوال که با حضور «یوسف عنبر» آیا این تیم روحیه گرفته و شرایط بهتری پیدا کرده است یا این اتفاق به سود پرسپولیس خواهد بود؟ بیان کرد: مربی آنها عوض شده و معمولاً وقتی سرمربی عوض می‌شود، تغییراتی هم با خودش به همراه دارد. بازیکنان آن تیم هم معمولاً با انگیزه و نیروی بیشتری تلاش خواهند کرد. این مربی هم کسی است که همه چیز را در مورد بازیکنان می‌داند. در تیم زیر 23 سال الاهلی بوده و از نظر روحی و فرهنگی شناخت کاملی روی بازیکنان دارد. او می‌خواهد که نظم و بازی خوبی نشان بدهد و می‌دانیم که در شکل بازی الاهلی تغییراتی ایجاد خواهد شد. می‌دانیم که الاهلی خط حمله قدرتمندی دارد و ما هم آماده‌ایم تا با این تغییرات روبه‌رو شویم.

برانکو درباره بازیکنان یک اخطاره پرسپولیس و در پاسخ به این سوال که آیا آنها احتیاط خواهند کرد و اینکه آیا با بازیکنانش درباره اخطارهای بی‌مورد صحبت کرده است یا نه؟ گفت: اولا اینکه راجع به داوری اعتراض خود را اعلام می‌کنیم. همچنین ما بازی به بازی پیش می‌رویم و اینگونه نیست که از حالا به فکر بازی بعدی باشیم. در واقع تمرکزمان روی دیداری است که برگزار می‌شود که ممکن بازیکنی باشد یا نباشد. پس از آن به فکر دیدار آینده خواهیم بود. ما نمی‌توانیم از بازیکنان بخواهیم که صد درصد برنده شوند یا اینکه نمایش کاملی را چه در بازی‌های ملی و چه در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir