توصیه علی انصاریان برای برانکو
 علی انصاریان مدافع اسبق پرسپولیس معتقد است برانکو باید در تفکراتش تغییراتی ایجاد کند

نسخه علی انصاریان برای برانکو

علی انصاریان با اینکه سابقه بازی برای استقلال را در کارنامه داشته ولی همیشه خود را یک پرسپولیسی دو آتشه می داند. او در مورد شرایط اخیر پرسپولیس گفت: «باید واقع بین باشیم؛ پرسپولیس وضعیت درست و درمانی ندارد. البته صدرنشین جدول است اما شما ببینید از آخرین پیروزی این تیم، هفته ها گذشته است. این موضوع برای تیمی مثل پرسپولیس که هواداران میلیونی دارد، چندان خوشایند نیست زیرا مردم دوست ندارند طرفدار یک تیم ضعیف باشند.»

او اضافه کرد: «با این حال پرسپولیس به صورت قطعی قهرمان لیگ برتر می شود و جشن قهرمانی هم می گیرد. حتی این شانس را دارد که در جام حذفی نیز به قهرمانی برسد ولی من فکر می کنم زمان آن رسیده که برانکو، تغییراتی در تفکراتش ایجاد کند. به نظر می رسد سایر مربیان، دست او را خوانده اند و همین موضوع، کارش را حسابی سخت می کند. پرسپولیس در طول فصل واقعا خوب بود ولی نمی توان به راحتی ضعف این روزهای تیم را باور کرد.»

انصاریان در نهایت گفت: «پارس جنوبی نمی تواند جلوی پرسپولیس را بگیرد چون ابزار لازم برای این کار را ندارد. اگر گفتم قهرمانی پرسپولیس قطعی است، به این خاطر بود. سپاهان و استقلال هم تیم های شایسته ای برای قهرمانی بودند ولی پرسپولیس با اینکه یک نیم فصل از جذب بازیکن محروم بود توانست بهتر از هر دو تیم امتیاز بگیرد و در نهایت، قهرمانی اش قطعی است هر چند باز هم تاکید می کند این تیم، نیاز به ایجاد تغییرات تاکتیکی دارد.»

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
Seemorgh.com/lifestyle
منبع : khabaronline.ir