آقای بدنساز با کوتاه کردن موهایش در پرسپولیس می ماند!
سرمربی جدید سرخ‌های پایتخت گفته اگر پیمان رجبی کارش خوب باشد می‌ماند و در صورت لزوم یک مربی بدنساز به جمع کادرفنی اضافه خواهد شد

پیمان رجبی مربی بدنساز پرسپولیس می ماند

دیروز گابریل کالدرون در جلسه نهایی قبل از امضای قرارداد با پرسپولیس اعلام کرد فقط دو دستیار همراه خودش به ایران می‌آورد. یک مربی دروازه‌بان‌ها که جانشین ایگور پانادیچ می‌شود و یک مربی تمرین‌دهنده که قرار است طراح تمرینات تیم جدید کالدرون باشد، اما مرد آرژانتینی حرفی از مربی بدنساز نزد.

مدیران پرسپولیس به گابریل کالدرون اطلاع دادند در حال حاضر یکی از قهرمانان سابق دوومیدانی به اسم پیمان رجبی به عنوان بدنساز تمرینات پرسپولیس را زیرنظر گرفته که رابطه بسیار خوبی با بازیکنان بزرگ تیم دارد.

گویا کالدرون گفته اگر پیمان رجبی کارش خوب باشد می‌ماند و در صورت لزوم یک مربی بدنساز به جمع کادرفنی اضافه خواهد شد. در همین ارتباط یک منبع موثق به ما اطلاع داد پیمان رجبی مربی بسیار خوبی است که مثل مارکو استیلینوویچ در تمرینات جدی است و به قول معروف بدن بچه‌ها را می‌سازد، اما به او گفته‌اند برای کار در پرسپولیس باید موهایش را کوتاه کند!

ظاهراً پیمان رجبی که همسر لیلا رجبی قهرمان شاخص دوومیدانی کشورمان است نیز منتظر ملاقات با کالدرون است تا تکلیفش را مشخص کند. ناگفته نماند پیش از این بازیکنانی نظیر سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، مهدی طارمی و... به صورت اختصاصی با پیمان رجبی کار کرده و همگی هم از او تعریف کرده‌اند.

کریم باقری هم به همین خاطر از این مربی شاخص دوومیدانی دعوت کرد که تمرینات پرسپولیس را زیر نظر بگیرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی