تعجب بازیکنان پرسپولیس از تمرینات سرمربی جدید
بازیکنان پرسپولیس برای بدنسازی به ترکیه رفتند و زیر نظر کادرفنی جدید خود را آماده می‌کنند

کالدرون راه برانکو را نرفت!

سرخپوشان تهرانی نخستین هفته از اردوی پیش فصل خود در ترکیه را پشت سر می‌گذارند. پس از تمرین در هوای مه آلود و بارانی، حالا آفتاب بر آسمان کارتپه حکم فرما شده و پرسپولیسی ها با نظم و انضباط خاصی، آنچه گابریل کالدرون می‌خواهد را به اجرا در می‌آورند. این در حالی است که کیلومترها دورتر از استانبول، در تهران اتفاقاتی در حال وقوع هستند که امکان دارد بر تمرین پرسپولیس نیز اثر بگذارد.

برانکو ایوانکوویچ نیز اولین پیش فصل خود با پرسپولیس را در ترکیه سپری کرد. او البته باتوجه به این که زودتر از کالدرون به پرسپولیس آمده بود، نقل و انتقالات را زودتر به پایان رساند و با خیال راحت تیمش را به استانبول برد اما به هر حال اولین شلاقی که او به همراه مارکو به تن سرخپوشان زد، در هوای تابستانی سرزمین ترک ها بود؛ اتفاقی که حالا با کالدرون در حال وقوع است.

البته نوع تمرینات گابریل کالدرون با برانکو ایوانکوویچ به طور کلی متفاوت است. سرمربی آرژانتینی اعتقاد دارد که در بدنسازی بازیکنان نباید با فشار زیاد روبرو شوند. پرسپولیسی ها در 4 سال، با مارکو و برانکو تمرینات بسیار سختی را تجربه کردند.

آن ها بدنسازی را اغلب در سالن سرپوشیده تجربه می کردند و با وزنه زدن، برای لیگ آماده می شدند. همچنین دیگر تمرینات بدنسازی استیلینوویچ نیز بسیار سنگین بودند و فشار زیادی به بازیکنان وارد می شد.

همین موضوع سبب شده تا شاگردان کالدرون از تمرین های او و دستیارانش متعجب شوند. آن ها عادت ندارند که پیش فصل را به این شکل سپری کنند و باید دید بدن هایشان به چه شکلی به این فعالیت ها پاسخ می دهد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir