سکوت کالدرون درباره اخراج رفیعی و مصلح شکست
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جدایی رفیعی و مصلح خود من را ناراحت کرد ولی من نقش و مسئولیتی دارم که باید آن را به عهده بگیرم

کالدرون سکوتش را درباره کنارگذاشتن مصلح و رفیعی شکست

گابریل کالدرون در ارتباط با تصمیم اخیر خود برای کنار گذاشتن دو تن از بازیکنان تیم اظهار داشت: کالدرون به پرسپولیس آمده است برای این که سعی کند پرسپولیس را یک بار دیگر به قهرمان برساند.پرسپولیس تیم خوبی دارد ولی برای این که پس از سه قهرمانی برای چهارمین بار پیاپی که در تاریخ فوتبال ایران سابقه نداشته است بتواند به این مهم دست پیدا کند، نیاز دارد که از این بهتر و قوی‌تر باشد. برای این که بتواند بهتر و قوی‌تر باشد باید بتواند بازیکنان جدیدی را جذب کند تا در کنار کار و تلاش بیشتر خود و حمایت بیشتر هواداران، به قهرمانی برسد. راه دیگری غیر از این نداریم.

وی ادامه داد: این دو نفر یعنی کنعانی زادگان و امیری افراد ثابت تیم ملی هستند، حضور این دو قطعا ما را قوی‌تر می‌کند ولی روال کار فدراسیون و قوانین بازی‌ها می‌گوید که باشگاه‌ها می‌توانند یک تعداد مشخصی از بازیکنان را در اختیار داشته باشند. به این ترتیب با آوردن این دو ملی پوش، به محدودیت قوانین فوتبال فدراسیون و لیگ رسیدیم و مجبور بودیم برای آنها جا خالی کنیم.

سرمربی سرخپوشان اضافه کرد: اگر به من بود دوست داشتم همه این بازیکنان از جمله رفیعی و مصلح را نگه دارم چون همگی بازیکنان خوبی هستند و هر جایی که بروند تاثیر خودشان را نشان می‌دهند. محدودیت در تعداد بازیکنان، من را در شرایط سختی قرار داد. باید بازیکنانی که به آنها علاقمند بودم را به خاطر این محدویت قوانین فدراسیون و سازمان لیگ، کنار می‌گذاشتم. من به هر جهت یک نقش و مسئولیتی دارم که آن را پذیرفته‌ام و باید به عهده بگیرم.

کالدرون در پایان افزود: در حال حاضر اعتقاد دارم کاری که انجام می‌دهم به نفع باشگاه و هواداران است. با وجود آن که بعضی تصمیم‌ها مثل این، خود من را ناراحت می‌کند. رفیعی و مصلح دو بازیکن خوب بودند که من از آنها راضی بودم ولی در این مقطع نتوانستیم بیش از این در خدمتشان باشیم. برای آنها آرزو می‌کنم که موفق باشند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir