استوری استرس زا علیپور برای پرسپولیس!
واکنش‌های امروز علی علیپور در صفحه اینستاگرام خودش باعث شد هواداران پرسپولیس دوباره نگران وضعیت خط حمله تیم‌شان شوند

کالدرون در آستانه ورود به یک چالش سخت

پیش از شروع رقابت های لیگ نوزدهم وقتی بحث رفتن علی علیپور و رسیدن پیشنهادهای متعدد خارجی مطرح شد، هواداران پرسپولیس نگران وضعیت خط حمله تیم شان شدند اما وقتی خبر تمدید قرارداد و ماندن آقای گل جدید قرمزها به گوش رسید، طرفداران دوباره خیال شان راحت شد.

چراکه حداقل یک بازیکن گلزن که با تاکتیک تیم هم آشنایی دارد در ترکیب تیم دیده می شد. امروز اما استوری های علی علیپور در صفحه اینستاگرام خودش هواداران پرسپولیس را دوباره نگران کرد.

علیپور انتقادهای عجیبی از مدیریت انجام داده بود و همه را به این فکر فرو برد که شاید تا پیش از پایان رسمی نقل و انتقالات از باشگاه جدا شود.

اتفاقی که حتی فکر کردن به آن هم این روزها برای پرسپولیسی ها سخت است. جدا از همه اتفاقات بیشتر از هرچیزی اگر جدایی علیپور رخ دهد، ضعف در خط حمله پرسپولیس هم بیشتر می شود.

چراکه جونیور تازه به جمع قرمزها ملحق شده و امیر روستایی و محمدامین اسدی بازیکنانی هستند که بعید است کالدرون به عنوان مهاجم هدف از آنها استفاده کند.

این یعنی یک چالش دیگر برای کالدرون آرژانتینی. در واقع جدایی علیپور باعث می شود پرسپولیسی ها یا در این فرصت کم یک مهاجم خوب جذب کنند یا اینکه کالدرون با مهره هایی که دارد وارد بازی سختی شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir