زمان پایان مصدومیت کمال کامیابی نیا؟!
کمال کامیابی‌نیا هافبک دفاعی پرسپولیس مصدوم است و هنوز نمی‌تواند برای این تیم بازی کند. او این روز‌ها مشغول درمان کتف مصدوم خود است

کامیابی‌نیا تا نیم‌فصل نمی‌رسد؟

کامیابی‌نیا مجبور شد سرانجام جراحی کند. خیلی‌ها اعتقاد دارند اگر او در ترکیب پرسپولیس حضور داشت قطعاً این تیم نتایج بهتری به دست می‌آورد و... آخرین خبر درباره وضعیت کمال این است که هر روز دو جلسه فیزیوتراپی می‌کند و به گفته پزشکان پرسپولیس هم نهایتاً تا یک ماه دیگر می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند. در یکی، دو روز گذشته، اما زمزمه‌هایی در اردوی سرخپوشان به گوش رسید مبنی بر اینکه احتمال دارد کمال کامیابی‌نیا تا پایان نیم‌فصل اول هم آماده بازی نشود!

او یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان چند فصل اخیر پرسپولیس بوده است که غیبتش در فصل جاری مشهود بوده است. کامیابی‌نیا برخلاف محسن ربیع‌خواه یک هافبک دفاعی صرف نیست. با توجه به سابقه بازی کامیابی‌نیا در خط حمله، او نه تنها به‌عنوان هافبک دفاعی وظیفه تخریب، توپ‌ربایی و جمع کردن توپ‌های سرگردان را به خوبی انجام می‌دهد بلکه هنگام ضربات ایستگاهی و کرنر هم پیش کشیده و در فاز تهاجمی شرکت می‌کند.

کمال بار‌ها روی این ویژگی خودش برای پرسپولیس گل زده و گل‌های حساسی هم زده است. در غیاب کامیابی‌نیا، سرمربی آرژانتینی روی احمد نوراللهی و محسن ربیع‌خواه به‌عنوان هافبک دفاعی حساب باز کرده است. البته دکتر حقیقت و پزشکان پرسپولیس معتقدند کمال کامیابی‌نیا از اواخر آبان ماه آینده مهیای بازی در ترکیب پرسپولیس می‌شود، اما گفته می‌شود او نمی‌خواهد ریسک کند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net