واکنش کالدرون به پنالتی زدن عجیب علیپور
سرمربی پرسپولیس گفت: ضربه علیپور یک بی احترامی به خودش، خانواده اش، به تیم و تماشاگران بود

کالدرون: ضربه علیپور بی احترامی به همه بود

گابریل کالدرون در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس برابر ماشین سازی اظهار داشت: ما نتوانستیم ۳ امتیاز را بگیریم، در حالی که امتیازات مهمی برای ما بودند. تیم حریف خوب بازی کرد و آن بازی ای که مدنظرشان بود را اجرا کردند. ما آمار خوبی داشتیم، اما آنها اجازه ندادند ما فوتبالمان را بازی کنیم. به همین دلیل بازی مساوی شد.
وی درباره انتخاب علی علیپور به عنوان پنالتی زن با توجه به هدر دادن پنالتی در گذشته عنوان کرد:  با علیپور دیروز صحبت کردیم و قرار شد اگر پنالتی شود یا او بزند و یا ترابی. علی از من خواست که او پنالتی بزند. من خودم در پنالتی زدن تخصص دارم. در تمرینات هم می بینم علی آنطور که من توقع دارم پنالتی می زند. من هم به او گفتم که یک شانس بیشتر به تو نمی توانم بدهم. چیزی که برای من خیلی باعث تعجب بود و نمی توانم آن را بپذیرم، نوع ضربه زدن علیپور بود.

کالدرون ادامه داد: این یک بی احترامی به خودش، خانواده اش، به تیم و تماشاگران بود. ممکن است هر کسی پنالتی را خراب کند، اما باید با جدیت پنالتی بزند. این پنالتی جدی زده نشد. بدین ترتیب دیگر این بازیکن هرگز پنالتی نخواهد زد. یک بازیکن باید بداند چه مسئولیت هایی دارد. علیپور اول از همه خودش را ناامید کرد. من ندیدم و نمی دانم پنالتی بود یا خیر، اما اگر پنالتی نبود، عدالت برقرار شد چون تیم حریف هم خوب بازی کرد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه هفته گذشته اعتقاد داشت پنالتی نگرفتن علیه استقلال عمدی بوده و حالا واکنش او نسبت به پنالتی که برای تیمش به صورت مشکوک گرفته شده، چیست؛ گفت: ۲ بازیکن در هوا برخورد داشتند و من صحنه را ندیدم. اگر این صحنه پنالتی باشد یا نباشد، مشکوک است. اگر ما پنالتی را از دست دادیم، شاید عدالت برقرار شد. اینطور نیست بگویم ما به خاطر یک اشتباه داوری بازی را نبردیم.

کالدرون در واکنش به اینکه دیر به جشن قهرمانی رفت، عنوان کرد: نه هیچ مشکلی نبود. بچه ها دوست داشتند این شادی را تقدیم به هواداران کنند، اما نشد. چیزی که برای من خیلی باعث تعجب این است که در تمام دنیا اگر قرار باشد جامی به تیمی تعلق بگیرد، قبل از بازی صورت می گیرد. اینجا برعکس هماهنگی انجام شد، اما اشکالی ندارد و ما آمدیم.
سرمربی پرسپولیس درباره بازی کردن شجاع در دفاع راست گفت: شجاع بازیکن خوبی است و من به او اطمینان کردم و به نظرم این بازیکن خوب بازی کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir