نقل و انتقالات زمستانی سرخ ها؛ خروج سه بازیکن از پرسپولیس
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از مدیرعامل این باشگاه خواست تا علاوه بر جذب یک مهاجم اقدام به خرید هافبک نفوذی کند

نیم فصل چه بازیکنانی جذب پرسپولیس می شوند؟

باشگاه پرسپولیس که در ابتدای فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران اقدام به جذب محمدحسین کنعانی زادگان، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، جونیور براندائو کرده بود قصد دارد در تعطیلات زمستانی نیز لیست بازیکنان خود را با ورود دو بازیکن و جدایی احتمالی سه بازیکن دستخوش تغییر کند.

محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع گفت: آقای کالدرون از ما خواسته تا علاوه بر جذب مهاجم به فکر خرید هافبک نفوذی باشیم تا بتوانیم قدرت تهاجمی بیشتری داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با وجود اینکه جدایی جونیور برانداو را منوط به توافق با این بازیکن دانسته است اما باید خروج مهاجم برزیلی نا کارآمد سرخ ها در تعطیلات زمستانی را قطعی بدانیم. مهاجمی گرانقیمت که تا کنون نتوانسته است گلی برای پرسپولیس به ثمر برساند تا کالدرون نیز پشت او را خالی کند و علاقه ای به استفاده از خرید خود نداشته باشد.

جذب قطعی دو بازیکن در حالی مطرح شده است که کالدرون علاوه بر جونیور، قلم قرمز خود را روی اسم دو بازیکن دیگر تیمش نیز کشیده است و می خواهد آنها را نیز از لیست خرید پرسپولیس کنار بگذارد.

سرمربی آرژانتینی سرخ ها که در ابتدای فصل با قرار دادن سروش رفیعی و شایان مصلح در لیست خروج سرخ ها همه را شوکه کرد می خواهد دو بازیکن خط دفاعی و میانی پرسپولیس را کنار بگذارد.

باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس نسبت به کنار گذاشتن این دو بازیکن که تجربه زیادی نیز در پیراهن پرسپولیس دارند چه خواهد بود.

ضمن اینکه تعداد بازیکن ناراضی در جمع سرخپوشان پایتخت کم نیست و بعید نیست شاکیان نیز در انتهای نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر تصمیم به ترک پرسپولیس بگیرند تا کمتر نیمکت نشین شوند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net