واکنش کالدرون به شایعه توطئه بازیکنان علیه وی در پرسپولیس
گابریل کالدرون در نشست خبری پیش از دیدار تیم پرسپولیس  مقابل نساجی مازندران شرکت کرد

نظر کالدرون درباره بشار رسن

تیم فوتبال پرسپولیس فردا در ورزشگاه آزادی مقابل نساجی مازندران قرار خواهد گرفت. گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش شرکت کرد. او در خصوص شایعاتی که این روزها پیرامون تیمش و عملکرد بازیکنان مطرح می شود، گفت: بازیکنانی که بازی می‌کنند همیشه با تمام وجود این کار را انجام می‌دهند. آنها رفتارهای روحی فوق‌العاده‌ای دارند که باید از آنها تشکر کنم و به آنها تبریک بگویم. مسلما بازیکنانی هستند که از بازی نکردن ناراحت می‌شوند و این امری عادی است، اما اینجا اولویت باشگاه است. من همیشه گفته‌ام همه بازیکنان مهم هستند چون ما یک رقابت طولانی داریم، بازی‌های دوستانه زیادی را پیش از فصل در نظر گرفتم و همه بازی کردند. آنها باید بدانند که هر وقت شانس بازی دارند، باید خودشان را نشان بدهند.

او همچنین در خصوص وضعیت خودش و صحبت هایی که درباره آینده اش مطرح شده ادامه داد: بحث اینکه گفته می‌شود سرمربی شاید در بازی بعدی نباشد بحثی است که خبرنگاران مطرح می‌کنند، من به همه صحبت‌ها احترام می‌گذارم و قوانین حرفه‌ای فوتبال را می‌شناسم. همیشه مربی مسؤول اول اتفاقات است اما نظرات باید با واقعیت همخوانی داشته باشد. ما در دو بازی آخر 36 شوت به سمت دروازه داشتیم فکر نمی‌کنم اینجا تیمی باشد که در یک بازی 19 ضربه به سمت دروازه زده باشد. فرق ما با تیم‌های دیگر این است که آنها با ضربه کمتر گل بیشتری می‌زنند وقتی این همه موقعیت ساخته می‌شود یعنی ما خوب بازی می‌کنیم اما به آنچه که مدنظر من است نرسیده‌ایم. پرسپولیس تیم بزرگی است و مسلما توقعات هم از این تیم بزرگ است. وقتی ما بدون بازیکن خارجی و مهاجم گلزن بازی می‌کنیم باید توقعات کمتری وجود داشته باشد.

کالدرون در خصوص وضعیت این روزهای مهاجم تیمش علی علیپور هم گفت: علیپور بازیکن جوانی است، مطمئنا باید احیا بشود و درحال تلاشیم تا او را در بهترین شرایط احیا کنیم. تیم به علی احتیاج دارد به خاطر همین در بازی جام حذفی به او یک نیمه استراحت دادیم تا استراحت بیشتری از نظر روحی داشته باشد و باید ببینیم فردا چطور می‌شود.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس درباره وضعیت هافبک عراقی تیمش بشار رسن نیز گفت: بشار از ناحیه شانه مصدوم شده بود. به گذشته نگاه کنید و فکر کنید ما او را احیا کردیم و مصدومیتش خوب شد. مقابل شهرخودرو 80 دقیقه بازی کرد. بعد به تیم ملی رفت و دیر برگشت الان هم تنها 4 روز است که برگشته، اگر حرفه‌ای نگاه کنید آیا می‌توانید از چنین بازیکنی استفاده کنید؟ فکر می‌کنید تقصیر من است که بشار دیر برگشته است؟ او مشکل پاسپورت داشته است. بشار بعد از بازی حذفی به ما پیوست و فردا متوجه می‌شوید که بشار بازی می‌کند یا نه. به هر حال شاید اگر بازیکنی مصدوم شود بشار بازیکن اولی است که به جای او در ترکیب قرار بگیرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir