تهدید پرسپولیس توسط کالدرون: من هم می روم
کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس نیز تهدید کرد که ممکن است از پرسپولیس جدا شود

کالدرون هم تهدید به جدایی کرد

پس از آندره آ استراماچونی، سرمربی استقلال دقایقی پیش گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس هم زیر پوستی، مدیران باشگاهش را تهدید به جدایی کرد.

بهدر شرایطی که اخبار امروز تحت تاثیر جدایی استراماچونی از باشگاه استقلال است، سرمربی تیم رقیب، ضمن اینکه کنایه ای به رقیب سابقش زد، با اعلام یک تاریخ (26 دسامبر)، اولتیماتوم 17 روزه ای به محمدحسن انصاری فرد و سایر مدیران پرسپولیس داد.

وقتی خبرنگاران نشست مطبوعاتی از پیشنهاد امارات و احتمال حضور وی روی نیمکت این تیم حاشیه خلیج فارس به جای برت فن مارویک سوال کردند او گفت: تا ۲۶ دسامبر تمام تمرکزم روی تیم خودم خواهد بود و اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد از آن موقع به بعد خواهد بود. من الان ۲۰۰ درصد در خدمت تیم هستم و هر پیشنهادی باشد تشکر خواهم کرد ولی در حال حاضر در خدمت تیم خودم هستم.

سرمربی پرسپولیس سپس با کنایه ای به سرمربی فسخ قرارداد کرده آبی ها تاکید کرد اگر هم پرسپولیس را ترک کند با اعلام قبلی خواهد بود. (که مشخص است پرسپولیس باید تهدید امروز کالدرون را جدی بگیرد.)

او درباره استراماچونی گفت: استراماچونی کار بزرگی در استقلال کرد. من از جزییات این اتفاق با خبر نیستم. من هم این مشکل را دارم اما من چون برای احترامی که به خودم و بازیکنان و هواداران پرسپولیس دارم و با اصولی که دارم این کار را تا دسامبر انجام نخواهم داد. من تیمم را سه روز قبل از بازی ترک نمی‌کنم. قبل از ۲۶ دسامبر، باشگاه هیچ زمان تصمیم‌گیری ندارد، اما من چنین کاری نمی‌کنم. تا آن موقع ما زمان داریم که بتوانیم تصمیم بگیریم و این مشکل را حل کنیم.

باید دید واکنش مدیران پرسپولیس به حرف های کالدرون چه خواهد بود. تصمیمی به موقع گرفته خواهد شد و مرد آرژانتینی نیمکت شان را همچنان حفظ خواهند کرد یا سرنوشتی مشابه با آنچه درباره سرمربی تیم رقیب اتفاق افتاد انتظار هواداران پرسپولیس را می کشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com