سورپرایز غیرمنتظره یحیی برای دربی؛ پاتک بزرگ به ترکیب!
 احتمال اینکه یحیی گل محمدی برای دربی تصمیم به حضور فیکس بشار رسن در ترکیب اصلی بگیرد زیاد است و این مساله باعث خروج اوساگوآنا از ترکیب خواهد شد

تغییر در ترکیب پرسپولیس برای دربی

گفته می‌شود در دقایقی که بشار در آبادان مقابل صنعت نفت بازی کرده یحیی از نمایش او راضی بوده و حالا سرمربی پرسپولیس را به این فکر فرو برده که از رسن در بازی با استقلال استفاده کند.

واقعیت این است که بیرون ماندن بشار با توجه به توانایی‌های فنی‌اش عجیب به نظر می‌رسد چرا که او می‌تواند کیفیت خط میانی پرسپولیس را بالا ببرد اما از یک سو مشکلات او با باشگاه و غیبت‌های مکررش کاری کرد تا نه برانکو، نه کالدرون نه حالا یحیی استفاده مطلوبی از این بازیکن نبرند.

 یادمان نرفته که بشار در اولین دربی‌اش با 22 سال بهترین بازیکن زمین بود و کیفیتی از خود ارائه داد که تصور کردیم یک هافبک 30 ساله اروپایی در این مسابقه بزرگ حضور داشته.

بازی کردن بشار در ترکیب اصلی دربی اما یک تغییر عمده و اساسی را در سیستم پرسپولیس می‌طلبد که با ریسک بسیار زیادی همراه خواهد بود. اگر قرار باشد بشار در ترکیب اصلی باشد با در نظر گرفتن اینکه بعید است یحیی به ترابی و امیری دست بزند، باید سیستم را از

2-4-4 به 1- 3-2-4 تغییر دهد که بعید است پرسپولیس بعد از چهار فصل و نیم چنین تغییری برای یک بازی داشته باشد. در این شرایط باید اوساگونا بیرون برود و علیپور در نوک حمله باشد تا رسن پشت سر علیپور در رأس مثلث تهاجمی بازی کند. در ظاهر ماجرا ترکیب هیجان انگیزی است اما بعید به نظر می‌رسد به تحقق بپیوندد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: ilna.news