آنتونی استوکس: به پرسپولیس بازنمی گردم!
با گذشت سه روز از موعد حضور آنتونی استوکس، این بازیکن همچنان در دبی حضور دارد و قصد بازگشت را نشان نمی‌دهد

نمایش‌های استوکس؛ به پرسپولیس برنمی‌گردم!

آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی به عنوان یکی از خریدهای قابل اعتنا توسط مدیران تیم به این تیم اضافه شد، در پایان بازی با الشارجه در هفته دوم لیگ قهرمانان، از کادرفنی و سرپرست تیم برای حضور در امارات مرخصی گرفت تا به ادعای خود فرصت ملاقات با فرزندش را به دست بیاورد.

با این حال اکنون با اتمام مهلت اعلام شده از سوی باشگاه که قرار بود روز جمعه و با حضور در تمرینات همراه باشد، او همچنان حضورش در دبی را تمدید کرده و به نمایش دور از رفتار حرفه‌ای خود ادامه می‌دهد.

حضور عجیب این بازیکن در دبی و عدم توجه به اولتیماتوم باشگاه برای بازگشت با انتشار استوری‌های جنجالی و رفتار غیرحرفه‌ای اما نشان می‌دهد که این بازیکن قصدی برای بازگشت به تهران و همراهی با سرخ‌ها ندارد.

استوکس که پیش از این مدعی شده بود در موعد دیگری به تهران بازخواهد گشت، بار دیگر خلف وعده کرده و این در حالیست که تصاویر منتشر شده از این بازیکن در صفحه شخصی‌اش و دوستانش نشان می‌دهد که او همچنان به رفتار غیرحرفه‌ای و تفریحات خود مشغول است و قصد توجه به تعهد خود به باشگاه ندارد.

مهاجم ایرلندی پرسپولیس امروز هم که باشگاه پرسپولیس درگیر ماجرای دیدار با سپاهان در جدال سرنوشت ساز تعیین قهرمانی بود، به خوشگذرانی خود مشغول بوده و تصاویر او به موضوع مورد انتقاد هواداران این تیم از باشگاه بابت بی توجهی به رفتار بازیکن تحت قراردادش تبدیل شده است.

با این حال به نظر می‌رسد عدم توجه استوکس به اولتیماتوم باشگاه برای بازگشت و تداوم رفتار غیرحرفه‌ای او این گمانه‌زنی که او قصد بازگشت به تهران و همراهی با این تیم را ندارد را قوت می‌بخشد. طی روزهای اخیر اما شایعاتی درباره اعلام نگرانی آنتونی استوکس بابت شیوع بیماری کرونا شکل گرفته اما این مساله هم طی روزهای اخیر با واکنش تند هواداران همراه شده و آنها مدعی هستند که او بیشتر از اینکه نگران خطر کرونا باشد، باید نگران رفتار عجیب خود در دبی باشد.

باید دید باشگاه پرسپولیس در نهایت چه تصمیمی درباره این مهاجم خبرساز و حاشیه ساز خود خواهد داشت و آیا او به تهران بازخواهد گشت یا خیر.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com