اضافه شدن 2 میلیارد دیگر به بدهی های پرسپولیس با اقدام آقای سرپرست!
مهدی رسول پناه سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس هیچ کار مثبتی انجام داده و فقط 2 میلیارد تومان به بدهی های این باشگاه اضافه کرده است

تلاش نافرجام رسول‌پناه برای پس دادن پول عضو سابق هیئت مدیره استقلال

در روزهای گذشته بود که مشخص شد مهدی رسول‌پناه رئیس هیئت مدیره و سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس برای تهیه بودجه از یکی از اعضای سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال ۲ میلیارد تومان پول قرض کرده بود.

این در حالی است که رسول‌پناه برای حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قول داده بود که حدود هفت میلیارد تومان پول با خود بیاورد که نه تنها نتوانست این کار را انجام دهد بلکه ۲ میلیارد تومان هم به سایر بدهی‌های این باشگاه اضافه کرد. او فرصت داشت تا بیستم فروردین بتواند این پول را تهیه کرده و به شخص طلبکار بدهد اما هر راهی را امتحان کرد به در بسته خورد.

اخیرا اتفاق جالبی رخ داده که این موضوع هم جالب توجه است. شایعه شده رسول‌پناه برای تهیه این پول دست به دامن یکی از اعضای اسبق باشگاه پرسپولیس که اتفاقاً در زمان حضورش پر خبر و حاشیه ساز هم بود شده اما او هم حاضر نشده این پول را در اختیار سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس قرار دهد.

او قصد داشت سه میلیارد تومان از این فرد قرض بگیرد تا با ۲ میلیارد بدهی خودش را صاف کرده و با یک میلیارد دیگر به هواداری که برای جذب یحیی گل‌محمدی به باشگاه پول قرض داده بود تسویه کند که این اتفاق رخ نداد. در این باره گفته می‌شود یکی از پیشکسوتان مطرح و نامدار باشگاه پرسپولیس از مسئول اسبق این باشگاه خواسته بود تا این مبلغ در اختیار رسول پناه قرار نگیرد.

در شرایط فعلی سرپرست باشگاه پرسپولیس با چالش‌های زیادی روبرو است چرا که نه تنها نتوانسته به تعهدات مالی و قول‌هایی که داده عمل کند بلکه بازیکنان پرسپولیس که با وعده مالی او این روزها آرام گرفته‌اند اگر نتواند به وعده هایی هم که به بازیکنان داده جامه عمل بپوشاند آن وقت همین بازیکنانی که با او عکس یادگاری گرفتند واکنش‌های تندی نسبت به رسول‌پناه خواهند داشت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir