موارد جالب و عجیب در همکاری پرسپولیس و بانک گردشگری
در همکاری باشگاه پرسپولیس و بانک گردشگری موارد جالب توجهی وجود دارد

جزئیات همکاری باشگاه پرسپولیس و یک بانک

در زمان حضور محمدحسن انصاری‌فرد در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل، این باشگاه برای اسپانسری اصلی تبلیغ روی پیراهن، با بانک گردشگری تفاهمی داشت. اتفاقا ۵، ۶ بازی هم نام و لوگوی این بانک روی پیراهن پرسپولیس بود، اما به یکباره هیئت مدیره با امضای قرارداد رسمی مخالفت کرد تا ابهامات زیادی به وجود بیاید.

واگذاری تبلیغ اصلی پیراهن پرسپولیس با سالی ۱۰ میلیارد!
عمده دلیلی که هیئت مدیره برای امضای قرارداد با بانک گردشگری مخالفت کرد، مبلغ قرارداد است. محمدحسن انصاری‌فرد طبق توافقی که با مدیرعامل این بانک داشت، قرار گذاشته بود که در ازای تبلیغ این بانک روی پیراهن سالی ۱۰ میلیارد از این بانک بگیرد که این مسئله با مخالفت شدید هیئت مدیره روبرو شد. اعضای هیئت مدیره معتقد هستند ارزش تبلیغ اصلی روی پیراهن پرسپولیس بیش از ۳۰ میلیارد در هر سال است و به خاطر همین هم زیر بار امضای این قرارداد با این مبلغ نرفتند و همه چیز را بهم زدند.

سود ۲۵ درصدی باشگاه از تراکنش‌ها
پیش از اینکه انصاری‌فرد با بانک گردشگری تفاهم کند، پشت پیراهن پرسپولیس تبلیغ بانک کوثر بود. ظاهرا از هر تراکنش کارت‌های هواداری این بانک ۵ درصد به باشگاه می‌رسید. گفته شده در مدت همکاری دوطرف هم مبلغ خوبی هم به باشگاه رسیده بوده. حالا اما نزدیکان باشگاه می‌گویند قرار بوده این مبلغ از طرف بانک گردشگری به ۲۵ درصد افزایش پیدا کند. یعنی باشگاه پرسپولیس از تراکنش مالی هوادارانش در بانک گردشگری ۲۵ درصد سود می‌برد که به نظر می‌رسد مبلغ هنگفتی می‌شد هرچند در این خصوص ریز دقیق مبلغ وجود ندارد.

۸ میلیاردی که به باشگاه نرسید!
انصاری‌فرد با مدیران بانک گردشگری توافق کرده بود که در همان ابتدای امضای قرارداد مبلغ ۸ میلیارد تومان دریافت کند. با این مبلغ قرار بود قسمتی از بدهی باشگاه بابت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی پرداخت شود، مبلغی به بازیکنان پرداخت شود، به تیم‌های پایه پول تزریق شود و بدهی باشگاه به شخصی که پول امضای قرارداد استوکس را داده پرداخت شود که این اتفاق به خاطر عدم امضای قرارداد رخ نداد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net