پیشنهاد تیم های قطری به 3 ستاره پرسپولیس
سه بازیکن پرسپولیس مورد توجه باشگاه‌های قطری قرار گرفته‌اند و اگر مدیران باشگاه طرحی برای حفظ این بازیکنان نداشته باشند، قطعاً آن‌ها را در فصل آینده در لیگ ستارگان قطر خواهیم دید

سه ستاره پرسپولیس در تیررس قطری‌ها

باشگاه‌های لیگ ستارگان قطر در حال برنامه‌ریزی هستند تا بتوانند در نقل و انتقالات تابستانی برای تقویت تیم‌های خود بازیکنان ایرانی به خدمت بگیرند. از آنجا که پرسپولیس در این سال‌ها رقابت‌های بین‌المللی زیادی را پشت‌سر گذاشته و بازیکنان سرشناسی در ترکیب خود می‌بیند، بیشتر زیر ذره‌بین کارشناسان و مربیان فوتبال در منطقه آسیای مرکزی است و از این جمله، قطری‌ها برای جذب یاران ایرانی برنامه‌ریزی می‌کنند. از این رو، برخی از بازیکنان پرسپولیس شانس حضور در لیگ قطر را برای تجربه لژیونری دارند. در این صورت نه تنها کارنامه فوتبالی خود را پررنگ می‌کنند بلکه توانایی آن را خواهند داشت که قراردادی بر مبنای دلار ببندند و به موقع هم پول بگیرند.

در همین راستا شنیدیم سه بازیکن پرسپولیس مورد توجه باشگاه‌های قطری قرار گرفته‌اند و اگر مدیران باشگاه طرحی برای حفظ این بازیکنان نداشته باشند، قطعاً آن‌ها را در فصل آینده در لیگ ستارگان قطر خواهیم دید.

شنیده‌های ما از سوی فردی که خود را به عنوان واسطه انتقال بازیکنان ایرانی به فوتبال قطر معرفی می‌کند، سیامک نعمتی، وحید امیری و شجاع خلیل زاده سه بازیکنی هستند که به تازگی پیشنهاداتی از تیم‌های قطری به دست آوردند.

جالب اینکه شجاع خلیل زاده به صورت رسمی اعلام کرده اگر با او خیلی زود تسویه حساب نشود و برای فصل آینده قراردادش به صورت عادلانه بالا نرود، بدون تردید پرسپولیس را ترک می‌کند. سیامک نعمتی دیگر بازیکنی است که اگر روند نیمکت‌نشینی‌هایش ادامه یابد شاید پرسپولیس را به قصد بازی در قطر ترک کند. او به واسطه قدرت شوتزنی و تکنیکی که دارد، مورد توجه قطری‌ها قرار گرفته است و اگر سرخپوشان مراقبش نباشند، سیامک را هم از دست می‌دهند. وحید امیری هم یک ستاره ملی‌پوش به حساب می‌آید که دریافت پیشنهادات خارجی برایش یک امر عادی محسوب می‌شود. وحید در فصل قبل هم لژیونر بود و در سوپرلیگ ترکیه توپ می‌زد.

در کنار این گزینه‌ها، بشار رسن نیز در یک لایو اینستاگرامی از پیشنهاد قطری‌ها پرده برداشت و حالا گفته می‌شود مورد توجه باشگاه السد قرار گرفته است. البته این بازیکن از عربستان، ترکیه، کویت و یک کشور اروپایی هم پیشنهاداتی به دست آورده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir