دو نگرانی بزرگ یحیی گل محمدی برای فصل آینده
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نگران بزرگترین مشکل غیرفنی تیمش یعنی بی پولی است

یحیی گل محمدی: 95درصد تیم باید حفظ شود

یحیی گل محمدی در مصاحبه‌ای که با برنامه ورزش و مردم داشت اعلام کرد 95 درصد پرسپولیس برای فصل حفظ خواهد شد. اتفاقی که با توجه به مشکلات مالی پرسپولیس و احتمال جدایی چند بازیکن کلیدی این تیم در پایان فصل، بعید به نظر می‌رسد.

یحیی درباره این نگرانی به ایران‌ورزشی گفته:" اتفاقاً در جلسه‌ای که با هیأت‌مدیره داشتم نگرانی‌ام را به هیأت‌مدیره انتقال دادم و تأکید کردم که باید برای موفقیت، 95 درصد تیم و همچنین شاکله تیم حفظ شود. البته برای تمدید قرارداد هم باید پول باشد"

جدایی احتمالی چند ستاره پرسپولیس، تنها نگرانی یحیی نیست و او به مشکلات مدیریتی تیمش هم اشاره کرده است:" شأن باشگاه پرسپولیس چنین شرایطی نیست. شأن تیم مدافع و شانس عنوان قهرمانی این نیست که مدیرعامل نداشته باشد.

از کسانی که تصمیم‌گیرنده هستند می‌خواهم شأن باشگاه ما را حفظ کنند. آقایان رسول‌پناه، رغبتی و هاشمی در حال فعالیت هستند و زحمت هم می‌کشند اما باشگاه پرسپولیس، باشگاهی معمولی نیست که بتوان بدون مدیرعامل آن را اداره کرد. من از شرایط موجود اصلاً راضی نیستم و از مسئولان می‌خواهم هرچه زودتر راجع به تعیین مدیرعامل و تکمیل هیأت‌مدیره و پرداختی بازیکنان تصمیمات لازم اتخاذ شود."



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net