جانشین بیرانوند در پرسپولیس رسما اعلام شد
شب گذشته داوود فنایی مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس خبر از فیکس شدن بوژیدار رادوشوویچ در فصل بعد بازی‌ها داد

جانشین بیرانوند در پرسپولیس مشخص شد

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس قرارداد خودش با باشگاه آنتروپ بلژیک را امضا کرده و فصل آینده باید برای این تیم بازی کند و به رویای لژیونر شدن خودش برسد. البته که طی روزهای گذشته صحبت‌هایی در این خصوص مطرح شده که بیرانوند زودتر از پایان فصل فوتبالی در ایران راهی بلژیک می‌شود و این فصل را همراه با قرمزها به پایان نمی‌رساند.

در هر حال ولی طی مدت اخیر و از وقتی که قرارداد بیرو با باشگاه بلژیکی امضا شد صحبت‌های زیادی هم در خصوص جانشین او مطرح شد. خیلی‌ها از جذب یک دروازه‌بان گفتند و خیلی‌ها رادوشوویچ را مستحق جانشینی علیرضا می‌دانند.

در نهایت اما بدون شک کادرفنی پرسپولیس تصمیم‌گیرنده نهایی خواهد بود و این تصمیم به نظر گرفته شده. چراکه دیشب داوود فنایی، دستیار یحیی گل محمدی و مربی دروازه‌بان‌های قرمزها در لایوی اینستاگرامی خبر از فیکس شدن رادو برای فصل بعد داد.

فنایی در برنامه فوتبالایو با مدیررسانه‌ای سابق زمان حضورش در پیکان یعنی بهنام مددی مصاحبه می‌کرد و در یکی از مهم‌ترین بخش‌های صحبتش برای هواداران پرسپولیس خبر از مشخص شدن دروازه‌بان اول فصل بعد تیم داد.

فنایی از این گفت که فصل بعد با حضور خودش و کادرفنی فعلی این فرصت به رادو داده خواهد شد که بالاخره تبدیل به دروازه‌بان اول پرسپولیس شود. فنایی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش حسابی به تمجید از رادو پرداخت و رضایت کادرفنی از عملکرد او را اعلام کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir