واکنش پرسپولیس به انتشار لیست خرید یحیی
باشگاه پرسپولیس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اعلام لیست خرید پرسپولیس گمانه‌زنی است و این باشگاه فعالیتی در نقل و انتقالات نداشته است

لیست پرسپولیس برای فصل بعدی آماده است؟

با توجه به رواج شایعات بی‌اساس در حوزه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی که در بعضی موارد انتشار و اصرار بر آن‌ها مشکوک به نظر می‌رسد، باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

این اطلاعیه به شرح زیر است:

در روزهای اخیر با انتشار شایعات مختلف در ارتباط با فهرست خرید پرسپولیس، مذاکره و حتی توافق با بازیکنان جدید روبرو بوده‌ایم و هر چه به تاریخ دربی جام حذفی نزدیک می‌شویم، این شایعات، رشد فزاینده‌ای پیدا می‌کنند! بر این اساس، با تأکید به اطلاع رسانه‌های محترم و هواداران عزیز می‌رساند؛ که این اخبار در حد گمانه‌زنی هستند و باشگاه پرسپولیس با توجه به بازی‌های حساسی که پیش رو دارد، ناگزیر به دوری از فعالیت در این حوزه در مقطع کنونی بوده است.

به این ترتیب، تأکید می‌شود، شایعات انتشار یافته، صحت ندارند. با احترام نسبت به تمام بازیکنان ارزنده فوتبال ایران، بدیهی است که با توجه به جاذبه فراوان پرسپولیس، بسیاری بازیکنان و مدیران برنامه آن‌ها تمایل به همکاری با پرسپولیس دارند، ولی برای این منظور باید تا پایان رقابت‌های جام حذفی صبر کرد.

در این ارتباط، از هوادارن پرسپولیس هم تقاضا می‌کنیم با توجه این که باشگاه پرسپولیس، اصلا فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز نکرده است، در صفحات اختصاصی خود یا عرصه‌های دیگر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، از دامن زدن به شایعاتی که منتشر می‌شود به هر طریق اعم از بازنشر آن‌ها یا درج مطالب له یا علیه این شایعات، خودداری کنند. توجه داشته باشید این مساله به شدت به آرامش و تمرکز بازیکنان و تیم لطمه خواهد زد.

اعلام این موضوع قطعا بعضی را ترغیب می‌کند که بیشتر به چنین اقدامی دست بزنند و تنها راه خنثی کردن اثرات منفی این مسئله، بی‌توجهی هوادران خواهد بود، ضمن این که از رسانه‌ها و خبرنگاران محترم تقاضا می‌کنیم اجازه این کار را به افراد غیر ندهند.

باشگاه پرسپولیس بعد از فینال رقابت‌های جام حذفی، با سرلوحه قراردادن حفظ حداکثری بازیکنان تیم که پیش از این از سوی سرمربی، مدیر تیم و سرپرست باشگاه اعلام شده است، وارد عرصه نقل و انتقالات خواهد شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  khabaronline.ir