آژیر قرمز در پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس و کادرفنی این تیم در مصاحبه‌هایی علیه مدیریت باشگاه موضع گرفتند

اختلاف بازیکنان و یحیی با رسول پناه جدی شد

این روزها پرسپولیس حال و روز خوشی ندارد. از بدهی به برانکو گرفته تا اعتصاب بازیکنان این تیم. در حالی که به ساعت های پایانی ضرب الاجل فیفا به پرسپولیس برای پرداخت بدهی برانکو نزدیک می شویم، هنوز این باشگاه نتوانسته راهی برای پرداخت بدهی به مربی سابق خود پیدا کند. سرخپوشان تهرانی تا 12 سپتامبر مهلت داشتند که بدهی برانکو را پرداختند و پس از آن فیفا پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان را بست و فرصت یک ماهه به آنها داد تا اگر بدهی خود را پرداخت کنند، محرومیت آنها هم بخشیده خواهد شد. از طرفی دیگر بازیکنان این تیم به دلیل عدم پرداخت پاداش های خود دست به اعتصاب زدند و روز گذشته در تمرین این تیم حاضر نشدند. همین موضوع باعث شد تا اختلاف بین بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس علنی شود.  

اختلاف گل محمدی با رسول پناه:

در کوران مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بود که یحیی گل محمدی با یک مصاحبه طوفانی به مدیریت باشگاه پرسپولیس حمله کرد. او در بخشی از مصاحبه اش گفت:« من مربی هستم و تمرکزم روی کارم است. باشگاه باید به  اتفاق هایی که در بازی می افتد و مشکلاتی که به وجود می آید واکنش نشان بدهد. متاسفانه باشگاه پرسپولیس در این موضوع منفعل بود و عکس العملی نشان نداد. فکر نمی کنم اگر من صحبتی می کردم به جایی می رسید.باشگاه وظیفه دارد از حق مربیان ، بازیکنان و هواداران دفاع کند. وقتی باشگاه پرسپولیس عکس العملی نشان نمی دهد، حرف زدن من هم تاثیری روی این مسائل ندارد.» همین صحبت های یحیی کافی بود که نشان دهد اختلاف بین سرمربی سرخ ها با مدیریت باشگاه زیاد است.

اختلاف یحیی گل محمدی با رسول پناه که از ماه قبل شکل جدیدی به خود گرفت، از جدایی علی علیپور و مهدی ترابی و ناکامی باشگاه در جذب اسماعیلی فر گرفته و این که باشگاه نتوانست این سه بازیکن مورد نظر یحیی را حفظ یا جذب کند تا حالا که ماجرای عدم پرداخت بدهی برانکو همچنان مورد انتقاد پرسپولیسی ها است. گل محمدی در مصاحبه دیروز گفت: مدیریت باشگاه بدهی برانکو را بهانه کرده تا پول بازیکنان و کادرفنی را ندهد. من نباید جواب بدهم. آن‌هایی که متولی تیم هستند باید جواب بدهند. تیم مدیرعامل و هیئت مدیره دارد، بعد از لیگ قهرمانان کسی زحمت نداد به ما خیر مقدم بگوید؛ هیچی! انگار که مثلا تیم یتیم است و صاحب ندارد.

دلخوری بازیکنان از رسول پناه:

آن طور در بین اهالی ورزش مطرح شده است، گویا مهدی رسول پناه در زمانی که برای بازی برابر السد به قطر سفر کرده بود بعد از برتری شاگردان یحیی گل محمدی برابر این تیم، در هتل محل اقامت به بازیکنان قول پاداش می دهد اما در آنجا توافق می کنند که مبلغ پاداش رسانه ای نشود، اما بر خلاف آنچه بین بازیکنان، کادرفنی و مهدی رسول پناه توافق شده بود، سرپرست باشگاه در گفت و گو با یک برنامه رادیویی اعلام کرد برای پاداش لیگ قهرمانان 6 میلیارد و 500 میلیون هزینه کردیم تا موجبات گلایه بازیکنان این تیم فراهم شود.

بازیکنان پرسپولیس که از این اقدام رسول پناه به شدت شاکی هستند از طریق افشین پیروانی گلایه های خود را به گوش مدیران باشگاه رسانده اند، گویا در آن جلسه بازیکنان پرسپولیس دلیل رسانه ای نشدن رقم پاداش خود را  تفاوت رقم پاداش بازیکنان این تیم با رقیب آبی پوش خود اعلام کرده اند و اعتقاد دارند، مبلغی که استقلالی ها به عنوان پاداش دریافت کرده اند بیشتر از بازیکنان پرسپولیس بوده است. همین ناراحتی باعث شد تا آنها در اولین تمرین پس از بازگشت از مسابقات آسیایی حاضر نشوند تا دلخوری خود را به مدیریت باشگاه نشان دهند.

همچنین شجاع خلیل زاده مدافع سرخپوشان در بازگشت از قطر در لایو اینستاگرامی خود با هواداران صحبت و از مدیریت باشگاه گلایه کرد. او مدعی شد که مدیریت باشگاه جواب او را نمی دهد و آینده او در این تیم مشخص نیست. در این لایو بازیکنان دیگر پرسپولیس هم گلایه های خود را مطرح کردند و مدعی هستند که مدیریت باشگاه به خواسته های آنها توجهی ندارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir