محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات یا فرصت 20 روزه؟
با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس نتوانست در فرصت تعیین شده مطالبات مهاجم سابق خود را بپردازد اما با توجه به شروع زمان نقل‌وانتقالات فوتبال ایران در اسفند، سرخ‌ها هنوز ۲۰ روز فرصت دارند

آخرین فرصت برای پرداخت بدهی بودیمیر توسط پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس باید تا امروز ۵۰۰ هزار یورو از مطالبات بازیکن کروات سابق خود را پرداخت می‌کرد تا با محرومیت نقل‌وانتقالاتی از سوی فیفا مواجه نشود اما با وجود تلاش‌های انجام شده، پرسپولیس نتوانست در موعد تعیین شده، مطالبات بودیمیر را بپردازد تا به این ترتیب با خطر بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی روبه‌رو شود.

با این حال هنوز از سوی فیفا نامه‌ای مبنی بر بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی ارسال نشده اما بررسی‌ها نشان می‌دهد عملا پرسپولس ۲۰روز دیگر فرصت دارد تا مطالبات بودمیر را بپردازد.

بر اساس قوانین جدید فیفا، اگر پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاهی به خاطر بدهی بسته شود، با پرداخت بدهی و تسویه حساب با طلبکار، بلافاصله پنجره نقل‌وانتقالاتی باز می‌شود تا باشگاه مذکور بتواند بازیکن جدید خود با به ثبت برساند. بر همین اساس، از آنجایی که نقل‌وانتقالات ایران ۲ اسفند ۹۹ آغاز می‌شود و الان تیمی حق ثبت بازیکن جدید را ندارد، اگر از سوی فیفا از فردا هم پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته شود مشکلی برای این باشگاه ایجاد نمی‌شود و سرخ‌ها این فرصت را دارند که با پردخت پول در ۲۰ روز آینده (تا آغاز نقل‌وانتقالات ایران) و یا حتی قبل از پایان زمان نقل‌وانتقالات یعنی ۲۸ اسفند، محرومیت خود را لغو کننده و بتوانند بازیکن جدید به ثبت برسانند.

به عبارت دیگر اگر فیفا همین فردا پرسپولیس را از نقل‌وانتقالات محروم کند، سرخ‌ها حداقل تا ۲۰ روز آینده (آغاز زمان نقل‌وانتقالات ایران) که این محرومیت نمود پیدا می‌کند، مشکلی نخواهند داشت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir