صحبت های گل محمدی پس از شکست؛ تلاش برای نابودی پرسپولیس
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست مقابل آلومینیوم اراک به این نکته اذعان کرد که سرخپوشان حتی استحقاق مساوی در این بازی را هم نداشته‌اند

شاید خود من هم یکی از پروژه‌ها برای نابودی پرسپولیس باشم!

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت: اول به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم این تیم برای بردن تیم شایسته‌ای بود. ما تیمی نبودیم که امروز حتی مساوی هم بگیریم. حریف خیلی بهتر از ما بازی کرد و جنگید. از موقعیت‌ها هم خوب استفاده کرد و به آنها تبریک می‌گویم. از آن طرف هم ما شرمنده مردم و هواداران شدیم. ما بازی خوبی ارائه نکردیم. نه کیفیت خوبی داشتیم و نه نتیجه خوبی کسب کردیم. حرف زیادی نداریم، ولی باید سعی کنیم خودمان را پیدا کنیم و ریکاوری خوبی انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: ما باید تلاش کنیم فقط بهتر شویم. این کاری است که باید در روزهای آینده انجام دهیم. یک بازی سنگین دیگر مقابل گل‌گهر داریم. باید درس زیادی از این بازی بگیریم. ما سال گذشته نیز به آلومینیوم باختیم، ولی بعد از آن توانستیم در شش بازی به پیروزی برسیم. الان هم اتفاقات شبیه سال گذشته است. فقط باید سعی کنیم بهتر شویم و بیشتر تلاش کنیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان این تیم از نظر روحی مشکل دارند، گفت: دنبال بهانه و علت نیستیم، اما اتفاقات و تصمیم‌گیری‌هایی که برای پرسپولیس در ماه‌های اخیر انجام شده کار را برای تیم سخت کرده است. این را که چرا تیم در این وضعیت افتاده است، نمی‌خواهیم مو شکافانه بررسی کنیم. همه می‌دانند که بعد از پنج دوره قهرمانی جلوی تیم سنگ‌اندازی زیادی می‌شود و دوست ندارند این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد. امیدوارم اشتباه کنم، ولی شاید خود من هم یکی از پروژه‌ها برای شکست و نابودی پرسپولیس باشم! امیدوارم این اتفاق نیفتاده باشد و اشتباه کنم. وقتی اتفاقات پرسپولیس را کنار هم می‌گذاریم فقط یک دلیل می‌تواند داشته باشد و آنهم این است که اجازه ندهند این تیم موفق شود. الان نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. بعد از باخت است و شاید خیلی‌ها فکر کنند دنبال بهانه هستیم. همانطور که گفتم باید بیشتر تلاش کنیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه تیمش از جناح راست آسیب‌های زیادی می‌بیند و شاید سیامک نعمتی کارایی گذشته را نداشته باشد، گفت: نمی‌خواهیم در مورد یک شخص صحبت کنیم. ما باید در تمام خطوط بهتر شویم. فقط بحث دفاع راست نیست. ما همین هستیم و بیشتر از این نداریم. باید با همین‌ها ادامه دهیم. بازیکنان خوبی داریم و دنبال این نیستیم که بگوییم ضعف داریم. ما باید بیشتر کار و به یکدیگر اعتماد کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «به نظر شما آلومینیوم اراک می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند؟»، عنوان کرد: اگر بیرون از خانه هم قوی باشد می‌تواند حرف‌های زیادی داشته باشد. امروز هم خوب بازی کردند و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره زمزمه‌هایی که مبنی بر بازگشت هواداران به ورزشگاه شنیده می‌شود، یادآور شد: نبود تماشاگران در کل به ضرر تیم ما بود، چون ما بیشترین هوادار را داشتیم. کرونا باید بهتر از این مدیریت می‌شد، ولی در هر صورت تصمیم‌گیری‌ها مشخص است که بعضاً اشتباه هم بوده. می‌توانستیم بهتر عمل و از وجود هواداران استفاده کنیم. آقای رئیسی هم خیلی تلاش می‌کنند که واکسیناسیون همه‌گیر شود. اتفاقات خوبی در چند وقت اخیر افتاده است. امیدوارم مردم هم رعایت کنند تا بتوانیم از وجود هواداران هم استفاده کنیم.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir