کارگزار جدید پرسپولیس: 250 میلیارد تومان!
بنابر شنیده‌ها کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس روز دوشنبه هفته پیش رو معرفی خواهد شد

جزئیات کارگزار جدید پرسپولیس

توافقات لازم از سوی باشگاه پرسپولیس با کارگزار جدید انجام شد و طرفین در تمام موارد به توافق رسیدند و مراسم رونمایی و امضای این قرارداد، اواسط هفته آینده برگزار خواهد شد.

در این قرارداد، تبلیغات محیطی، اسپانسرینگ و برنامه‌های مالی دیگر با توافق طرفین مورد تائید قرار گرفت.

صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس در این رابطه گفت: کارگزار جدید باشگاه با رعایت تمام ضوابط قانونی و با مبلغ قابل توجه، هم در زمینه تبلیغات محیطی و هم اسپانسرینگ انتخاب شده است و اواسط هفته آینده معرفی می‌شود.

شنیدیم کارگزار جدید حاضر است رقمی بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیارد تومان برای یک فصل به باشگاه پرسپولیس بپردازد.

ظاهرا اسپانسر جدید این مبلغ را منهای پول مربوط به تبلیغات محیطی پرداخت می کند و چنانچه باشگاه پرسپولیس بتواند مجوز استفاده از تبلیغات محیطی بازی های خود را از سازمان لیگ بگیرد می تواند مبلغ جادگانه ای نیز از این بابت از اسپانسر جدیدش دریافت کند.

مجید صدری و همکارانش در باشگاه پرسپولیس هفته های پرالتهابی را در خصوص انتخاب اسپانسر پشت سرگذاشتند.

انتشار اخباری مبنی بر درخواست مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال از حمید سجادی وزیر ورزش مبنی بر مشترک شدن حامیان مالی استقلال و پرسپولیس حاشیه فراوانی به دنبال داشت. این موضوع باعث شد تا در فضای مجازی انتقادات به این موضوع از سوی هواداران پرسپولیسی زیاد شود به طوری که مجید صدری سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس مجبور شد در صفحه مجازی اش بدون اسم آوردن از نام استقلال به این موضوع واکنش نشان دهد و آن را شایعه بخواند.

در ادامه شایعه ای مطرح شد مبنی بر اینکه باشگاه استقلال توانسته است اسپانسر ۵۰۰ میلیارد تومانی پیدا کند و قرار است این کارگزار جدید، مسئولیت تبلیغات محیطی مسابقات لیگ برتر از جمله بازی های پرسپولیس را عهده دار شود. شایعه ای که کلی پرسپولیسی ها را درگیر و بار دیگر واکنش هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت.

حالا معرفی اسپانسر جدید می تواند بخش عمده ای از مشکلات مالی و حواشی به وجود آمده برای این تیم را مرتفع کند.

باید منتظر ماند و دید روز دوشنبه اسپانسر جدید باشگاه پرسپولیس با چه ایده و برنامه هایی به حضور هواداران این تیم معرفی خواهد شد.

پرسپولیسی ها انتظار دارند اسپانسر آنها بیشتر از اسپانسر تیم رقیب پول برای این تیم بیاورد!



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی