گل محمدی با سیستم جدید بازی می کند؟
این احتمال وجود دارد که پرسپولیس با ۳ مدافع میانی مقابل نساجی قرار بگیرد

یحیی گل محمدی تغییر سیستم می‌دهد؟

پرسپولیس لیگ را خوب شروع کرد و بعد از ۲ پیروزی مقابل فولاد و نساجی ، در هفته سوم اولین باخت فصل را تجربه کرد. بعد از باخت پرسپولیس در اراک و انتقادهایی که از نمایش شاگردان یحیی گل‌محمدی در این مسابقه صورت گرفت،  او تیمش را با تغییرات نسبتا زیادی  به خصوص در فاز دفاعی به مصاف  گل گهر فرستاد. یحیی گل‌محمدی برای بازی با گل گهر  دست به تغییر سیستم زد و تیمش را با ۳ مدافع مرکزی به مصاف گل گهر  فرستاد. در این سیستم، خبری از سیدجلال حسینی در ترکیب اصلی نبود و علیرضا ابراهیمی در کنار علیرضا نعمتی و فرشاد فرجی، سه دفاع پرسپولیس برای این بازی بودند.

یحیی گل‌محمدی در نیمه اول آن دیدار  تصمیم گرفت از سیستم جدیدی در تیمش استفاده کند و با سه دفاع جلوی تیم امیر قلعه‌نویی قرار گرفت. آرمین سهرابیان با گلی که در دقایق پایانی نیمه اول آن دیدار به ثمر رساند؛  باعث شد که یحیی فقط ۴۵ دقیقه به سیستم جدید تیمش اعتماد کند و در نیمه دوم دوباره سراغ سیستم مورد علاقه‌اش یعنی ۲-۴-۴ رفت. تغییر سیستمی که خیلی زود نتیجه داد و پرسپولیس به گل مساوی رسید ولی منجر به کسب ۳ امتیاز نشد.

بعد از آن بازی، پرسپولیس در اکثر دیدارهایی که انجام داد از دفاع ۴ نفره استفاده کرد و یحیی تصمیم گرفت به همان سیستمی که سال ها پرسپولیس به آن عادت کرده بود، وفادار بماند. با این حال در دیدار مقابل فولاد در بازی سوپرجام و بعد از اخراج شیری، گل محمدی با به زمین فرستادن هنانوف و علی نعمتی تغییر سیستم داد و پرسپولیس حدود ۲۰ دقیقه با ۳ مدافع بازی کرد. این احتمال وجود دارد که یحیی در بازی مقابل نساجی تغییر سیستم بدهد و با دفاع ۳ نفره تیمش را به مصاف نساجی بفرستد.

به این ترتیب اگر این اتفاق رخ دهد علی نعمتی، فرشاد فرجی و وحدت هنانوف ۳ مدافع مرکزی پرسپولیس مقابل نساجی خواهند بود و سعید آقایی و منوچهر صفروف هم وینگ بک های پرسپولیس در دیدار پیش رو خواهند بود.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی