رابطه گل محمدی و حامد لک خوب شد؟!
شنیده ها حکایت از آن دارد که احمد گوهری گلر فیکس پرسپولیس در چند دیدار گذشته، در بازی دوستانه تیمش مقابل نیروی زمینی فرصت بازی پیدا نکرده است

یحیی به گلر تیمش در بازی دوستانه هم بازی نداد

این دیدار دوستانه پرسپولیس و نیروی زمینی در پایان با پیروزی ۲-۱ تیم میهمان همراه شد. پرسپولیس در این بازی از دو ترکیب کاملا متفاوت در دو نیمه استفاده کرد. تک گل پرسپولیس را تمیروف در دقیقه ۱۴ نیمه اول به ثمر رساند.

جالب آن که شنیدیم در هر دو نیمه این بازی تدارکاتی " حامد لک" درون دروازه پرسپولیس ایستاده و فرصت بازی به احمد گوهری نرسیده است!

شاید یحیی گل محمدی با این تصمیم در نظر داشته که به حامد لک پس از هفته ها دوری از شرایط مسابقه، بازی بدهد و به همین خاطر احمد گوهری نیمکت نشین مطلق شده باشد.
شاید هم احمد گوهری به دلیل نمایش فوق العاده ضعیف در دیدار دوستانه قبلی مقابل نفت مسجد سلیمان از چشم یحیی گل محمدی افتاده باشد اما به نظر می رسد سرمربی پرسپولیس تصمیم نهایی خود برای دروازه تیمش در دیدار حساس و مهم برابر پیکان را گرفته باشد.

حامد لک گرچه به دلیل اعتراض به داوود فنایی و جروبحث با مربی گلرهای تیمش چند هفته برزخی را طی کرده و حتی اجازه تمرین کردن در پرسپولیس را پیدا نکرد اما ناگفته پیداست با تجربه ترین دروازه بان این تیم است.

یحیی گل محمدی که برخورد قاطعانه ای با دروازه بان حاشیه ساز خود داشت خیلی زود متوجه شد روی احمد گوهری نمی تواند به عنوان گلر اصلی حساب باز کند و در نهایت کوتاه آمد تا حامد لک به تمرینات گروهی باز گردد.

حالا سرمربی پرسپولیس در تلاش است " حامد لک" گلر مغضوب دیروز را تبدیل به همان حامد لک سال گذشته کند تا از ۶ بازی آینده تیمش به سلامت عبور کند.

البته " حامد لک" نیز دو گل از تیم دسته دومی نیروی زمینی خورد اما باید خودش را آماده دیدار رسمی برابر پیکان کند.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی