مایلی سایروس
ین ستاره ها امروز خیلی مشهورند و شاید سالها بعد كسی آنها را به خاطر نیاورد. در این مقاله به ذكر نام 10 ستاره ای می‌پردازیم كه در سال 2011 افت كرده و وجهه شغلی و شهرتشان خدشه دار شد.....
                                                         
شاید از خودتان بپرسید مگر می‌شود ستارگان مشهور هم به نقطه ای برسند كه ثروت و شهرتشان را از دست بدهند؟ خوب با وجود برتری و ثروتی كه به آن رسیده اند اگر كه دست از تلاش و سختكوشی بردارند و شهرتی را كه برایش زحمت كشیده اند  امكان دارد از بعضی جهات افت كنند. این ستاره ها امروز خیلی مشهورند و شاید سالها بعد كسی آنها را به خاطر نیاورد. در این مقاله به ذكر نام 10 ستاره ای می‌پردازیم كه در سال 2011 افت كرده  و وجهه شغلی  و شهرتشان خدشه دار شد.

10. لیندسی لوهان
تعجبی ندارد كه لیندسی یكی از 10 نفر این لیست باشد. پیشتر لیندسی یك دختر جوان زیبا بود كه فیلم موفقی چون "گرفتاری والدین" را بازی کرد. وقتی بزرگتر شد همه دوران بلوغش را با فیلم  Mean Girls سپری كرد. اما این شهرت چندان دوامی‌ نداشت. در اواخر دهه 20 به دلیل مصرف مواد مخدر در حین رانندگی دستگیر شد و اقدام به سرقت یك گردنبند طلا از یك جواهر فروشی مشهور كرد. درباره دختری خوبی حرف بزنید كه اخلاقیاتش را از دست داد و قدم در كوره راهی گذارده است كه وجهه شغلی خود را هم دارد با خود می‌كشد.

لیندسی لوهان
9. جیمی‌ فاكس
اشتباهی كه جیمی‌ مرتكب شد بر زبان آوردن جملاتی توهین آمیز درباره دختر بیلی ری  به نام مایلی سایروس بود ولی این را هم بگویم این اشتباه آنقدر بزرگ بود كه شغل وی را به خطر اندازد. جیمی‌ به وی گفته بود "یك فیلم غیراخلاقی بیرون بده و بزرگ شو". بر زبان آوردن این جمله موجبات ناراحتی و دلخوری هواداران بیلی و فاكس را فراهم آورد و شهرت جیمی‌ را خدشه دار كرد. توهین به دختر شیرین و زیبایی چون مایلی نفرینی برای پایان دادن به وجهه شغلی كسی است كه در حال سقوط بود.

جیمی‌ فاكس

8. كانیه وست
شاید شما موافق این موضوع نباشید اما كانیه قبلاً هم جز لیست بود. در سال 2010 شایعه مردن وی در یك تصادف رانندگی بر سر زبانها افتاد. در آخرین خبرها بر سر مردمی‌ كه به چشم یك مجرم به او نگاه می‌كردند عربده كشید.  در این داد و قال او شبیه هیتلر بود.  
كانیه وست

7. مایلی سایروس
در سالهای گذشته مایلی شهرت خوبی در آواز و بازیگری برای خود دست و پا كرده بود. اما با اشتباهاتی كه مرتكب شد از جمله رابطه با مردان مسن،  مدل شدن در Vanity Fair با آن ظاهر بسیار نامناسب شهرتش را لكه دار كرد.
مایلی سایروس

6. كورتنی لاو
كورتنی هم روزهای خوبی را داشته است اما این روزها روز بدنامی‌ اوست. در جاهای مختلف به كرات از فروپاشی شخصیت وی گزارشها رسیده است  و به دلیل مصرف مواد  و هم چنین سرقت و باختن  و از دست دادن چیزهای زیادی مورد سرزنش قرار می‌گیرد. جواهر فروشی جاكوبسون به دلیل سرقت مجموعه ای به ارزش 114 هزار دلار او را تحت پیگرد قرار داده است.
كورتنی لاو

5. برادران جوناس
اگر چه در سال 2010 برادران جوناس در هر موضوعی در صدر خبرهای اینترنتی بودند اما 2011 سال فروپاشی  و از دست رفتن شهرت آنها بود. یكی از برادرها به نام كلوین از او خواست كه پس از ازدواج شغلش را عوض كند اما برادر دیگر نیك گروه جدیدی با نام Nick Jonas & Administration را درست كرد.
برادران جوناس

4. بریتنی اسپیرز
طرفداران بریتنی اسپیرز دیگر با اینجور اخبار شوکه نمی‌شوند. این خواننده نوجوان مشهور هنگامی‌كه در سال 2004 با دوست دوران كودكیش جیسون الكساندر ازدواج كرد ازدواجی كه تنها 55 ساعت دوام داشت بر ریل ناكامی‌ قرار گرفت. پس از  این ازدواج نافرجام در نوامبر همان سال با رقاصی به نام كوین فدرلین ازدواج كرد كه 2 سال بعد از او هم جدا شد. گزارش شده است كه بریتنی سالها معتاد بوده است و بارها هم اقدام به ترك كرده است اما این روزها با وجود آلبوم جدیدی كه در راه است و ترانه های جدیدش چندان خوشنام نیست و شهرتی برایش نمانده است.
بریتنی اسپیرز

3. تام كروز
شاید باورش سخت باشد كه تام كروز مشهور نباشد اما این روزها در جاده ستاره بودن دارد در خلاف جهت حركت می‌كند. وی كه یكی از موفق ترین و مشهورترین ستارگان سینما بود اما با انجام كارهای نه چندان عاقلانه ای چون ملحق شدن به Church of Scientilogy (فرقه ای مذهبی كه در 1953 در نیو جرسی شكل گرفت)  و لودگی در برنامه اپرا وینفری هواداران و جمعیت حاضر  نه تنها سرگرم نشدند  بلكه خدشه ای بر شهرت او وارد آمد.
تام كروز

2. مل گیبسون
گیبسون نفر دوم این لیست می‌باشد.  رسانه ها و مطبوعات یك ركورد از جملات توهین آمیزی را كه گیبسون در حین مستی بر زبان آورده است را داشتند. گیبسون هم چنین نظری علیه رییس جمهور سابق بیل كلینوتن ارائه كرد كه بر آسیبهایی كه قبلاً خورده بود اضافه كرد.  در سال 2010 هم به دلیل انجام یك سخنرانی نژاد پرستانه علیه اكسانا گری گوریوا مورد سرزنش همگان قرار گرفت.
مل گیبسون

1. چارلی شین
ستاره فیلم دو نفر و نصفی كه طی سالها تصویر خوبی در اذهان داشت با رو كردن لایه دیگری از شخصیتش  سرانجام ركورد خود را شكست. گفته می‌شود كه او معتاد است و در مسائل خانوادگی  رفتاری خشن و غیر مسئولانه دارد. اخیراً از همسرش بروك مولر كه ادعا كرده است شین چندین بار او را تهدید كرده است حكم بازداشت موقت را دریافت كرده است. به دلیل رفتارهای وی فرزندانش نیز از خانه دور شده اند. 

چارلی شین

 

تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
  
اختصاصی سیمرغ


مطالب پیشنهادی:
10 بازی برجسته و شاهکار از بازیگران مسن هالیوود!
شرم‌آورترین فیلم‌های بازیگران اسکاری هالیوود! (+عکس)
بازیگران اشتباهی؟/ بازیگرانی که جای یکدیگر را گرفتند! (+عکس)
 بازیگران قدیمی که الان اصلا مشهور نیستند! (+عکس)
معروف ترین بازیگرانی که کارگردان شدند! (+عکس)