ویل اسمیت در مورد این آموزشگاه گفت: حدوود ده سال پیش من و همسرم برای امکان ایجاد کردن یک محیط آموزشی ایده ال رویا پردازی می کردیم. محیطی که...
 ویل اسمیت و همسرش جادا پینکت اسمیت آکادمی محلی جدیدی را تأسیس کرده اند، که در ماه سپتامبر بازگشایی می شود.
این آموزشگاه از روشهای کاربردی ای استفاده می کند که ال.ران هابارد آن را تدوین کرده و آنها را تکنیکهای مطالعه نامیده است. تعداد کمی از مربیان به کلیسا تعلق دارند. اما این دو زوج می گویند که این افراد اطلاعات علمی ندارند.    
ویل اسمیت در مورد این آموزشگاه گفت: حدوود ده سال پیش من و همسرم برای امکان ایجاد کردن یک محیط آموزشی ایده ال رویا پردازی می کردیم. محیطی که بچه ها در آن شاد و مثبت اندیش، و مشتاق یاد گرفتن باشند.
تأسییس این آکادمی محلی سئوال ساده ای را در ذهن مطرح می کند: آیا امکان به وجود آوردن محیط آموزشی ای که بچه ها در آن از درس خواندن لذت ببرند وجود دارد؟ من و جادا عقیده داریم که: بله این امکان وجود دارد.
رئیس آکادمی ترجیح می دهد که در آکادمی تعلقات مذهبی خاصی وجود نداشته باشد. ویل اسمیت و همسرش نیز می خواهند مدرسه ای با مذاهب آزاد داشته باشند، که مربیان و کارشناسان هیچ مذهب خاصی را تبلیغ نکنند.
الیور جاکیولاین این سخنان را در گزارش لس آنجلس تایم بیان کرده است.  او گفته است که کارکنان این آکادمی مذاهب مختلفی اعم از مسلمان، یهودی و مسیحی دارند.
طبق گفته لس آنجلس تایمز، تکنیکهای مطالعه بر روی آموزشهای تجربی تمرکز دارد و تا موقعی که دانش آموزان در یک مرحله به  مهارت کافی نرسیده باشندٰ وارد سطوح بالاتر نمی شوند.
آنها ترجیح می دهند که در این مدرسه علاوه بر آموزشهای معمول کلاسهایی هم در زمینه یوگا، حرکات ورزشی و آداب ورسوم دایر کنند.
 
 

 
 تهیه و ترجمه: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/cultue
اختصاصی سیمرغ