خیانت «کریستن استیوارت» دوباره ماجراساز شد
لیبرتی راس، مدل انگلیسی، اخیرا در بیانیه‌ای اعلام کرده تصمیم گرفته از همسر خیانت‌کارش، جدا شود.
 
حاشیه دست از سر «کریستن استیوارت» برنمی‌‌دارد، شاید هم اوست که بیخیال حاشیه نمی‌شود و به کار حرفه‌ای و زندگی خصوصی‌اش نمی‌چسبد. حالا که مدتی‌ست پس از انتشار عکس‌هایش با «روپرت ساندرز»، کارگران فیلم جدید «سفیدبرفی و مرد شکارچی» و جدا شدن موقت استیوارت از «رابرت پتینسون»، بازیگر پرطرفدار مجموعه‌فیلم‌های «توایلایت»، استیوارت به آرامش رسیده، «لیبرتی راس»، همسر ساندرز دوباره خبرساز شده.

لیبرتی راس، مدل انگلیسی، اخیرا در بیانیه‌ای اعلام کرده تصمیم گرفته از همسر خیانت‌کارش، جدا شود. راس در مصاحبه‌ای هم گفته: «همیشه مادرش از بچگی به من می‌گفت کسی که یک بار خیانت کند، باز هم خیانت خواهد کرد. من هم تصمیم را گرفتم. سال‌های خوبی با روپرت ساندرز داشتم اما بعد از تمام اتفاقاتی که بین او و کرستین استیوارت افتاده، دیگر نمی‌توانم به او اعتماد کنم. کریستن، با تکیه بر هوش مدیر برنامه‌هایش و شجاعت خودش در پذیرفتن اشتباه، بیانیه‌ای داد و رسما از رابرت پتینسون عذرخواهی کرد. روپرت اما این کار را هم نکرد.»

خبرنگارانی که تخصص‌شان پیگیری ماجراهایی چنین داغ و پرحاشیه است، مثل خبرنگاران سایت خبری ایترتینمنت آن‌لاین، فکر می‌کنند این کار راس، دلیل اصلی دیگری دارد. آن‌ها معتقدند راس این ماجرا را بهانه‌ای کرده برای جدا شدن از ساندرز و به‌دست آوردن مقدار قابل‌ ملاحظه‌ای پول. مخصوصا حالا که فیلم سفیدبرفی فروش خوبی در گیشه داشته، خانم راس ناگهان و بعد از گذشت ماه‌ها از خبر خیانت شوهرش، به فکر جدایی نیفتاده. خبرها حاکی از آن است که خیلی قبل‌تر از این ماجرا، مشکلات خانوادگی این دو آغاز شده بود. بنابراین، دادگاه جدایی این دو باید ماجراهای جالبی از زندگی خصوصی ستارگان هالیوودی نمایان کند.

کریستن استیوارت اما در این میانه، سکوت کامل خبری اختیار کرده. او که سرگرم پرداختن به زندگی خصوصی‌اش با رابرت پتینسون و موفقیت‌های چشمگیر آخرین قسمت مجموعه‌فیلم‌های توایلایت است، در پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران در این باره، سکوت می‌کند و فقط به گفتن یک جمله قناعت می‌کند: «من یک بار اشتباه کردم و خودم را وارد زندگی خصوصی آن‌ها کردم. مطمئن باشید این اشتباه را دوبار تکرار نخواهم کرد. من به حریم خصوصی روپرت و لیبرتی احترام می‌گذارم و به خاطر زندگی خصوصی خودم هم که شده، از این به بعد همه چیز را در سطح همکاری حرفه‌ای نگه خواهم داشت.» این جمله‌ آخر استیوارت از آن جهت مهم است که قسمت دوم فیلم سفیدبرفی و مرد شکارچی در شرف آغاز فیلم‌برداری‌ست.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: namehnews.ir
 


 مطالب پیشنهادی:
تصاویر جدید بازیگران سینما در جشنواره فجر
چاقوکشی طرفداران «عطاران» و «حامد بهداد» در سینما
ازدواج «آنجلینا جولی» و «برد پیت» بعد از جشنواره کن؟
برف و باران نفس «پایتخت 2» را هم گرفت
جشن تولد «میترا حجار» همزمان با جشنواره