راسل کرو رای «اسکار» خود را لو داد!
طبق قوانین آکادمی این اعضاء حق ندارند قبل از اعلام نتایج رای خود را اعلام کنند و در واقع راسل کرو با این کار خودش را به دردسر انداخت.

اگرچه بسیاری معتقدند که دنیل دی لوئیس برای دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در مراسم اسکار امسال بیشترین شانس را دارد اما هیو جکمن حداقل یک پشتیبان بسیار مشهور و قدرتمند دارد.

راسل کرو که در فیلم "بینوایان" نقش مقابل هیو جکمن را بازی می کند از طریق تویتر به هنرپیشه همکارش رای داد. از نظر او، نقش هیو جکمن در فیلم موزیکال بینوایان بسیار سخت تر و سنگین تر از نقش دنیل دی لوئیس در فیلم آبراهام لینکولن است.

راسل کرو در وب سایت تویتر نوشت:" در بخش بهترین بازیگر مرد رقابتهای اسکار، من به هیو جکمن رای دادم."

" کار هیو جکمن بسیار سخت تر از نامزدهای دیگر این بخش بود."

اما از آنجایی که دنیل دی لوئیس با بازی در نقش آبراهام لینکولن توانسته است بسیاری از جوایز رقابتهای سینمایی هالیوود را به خود اختصاص دهد ، پیش بینی می شود که در مراسم اهدای جوایز اسکار که در تاریخ ۲۴ فوریه برگزار می شود نیز ، جایزه بهترین بازیگر مرد به او اعطا شود و او سومین اسکار خود را دریافت کند.

و هیو جکمن درواقع دومین شانس دریافت این جایزه است.

آکادمی اسکار ۶ هزار عضو دارد که همه آنها شخصیتهای برتر صنعت سینما در سراسر دنیا هستند و برندگان جوایز اسکار با رای آنها انتخاب می شوند.

طبق قوانین آکادمی این اعضاء حق ندارند قبل از اعلام نتایج رای خود را اعلام کنند و در واقع راسل کرو با این کار خودش را به دردسر انداخت.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: aftabir.com



 مطالب پیشنهادی:
آقای ده‌نمکی به «الناز شاکردوست» چطور نگاه می‌کنید؟
«آنا هاتاوی» بیچاره!
تصاویر دیدنی از ضیافت «نامزدهای اسکار»
عکس: ژست‌های «خانم بازیگر» در نشست جشنواره
گزارش تصویری جدید، حضور بازیگران سرشناس در جشنواره