اهدای کنندگان جوایز «اسکار» چه کسانی هستند؟ + تصاویر
از اهدا کنندگان جوایز آکادمی امسال می توان به «بن افلک»، «ملیسا مک کارتی»، «جان تراولتا»، «جنیفر لارنس»، «لیام نیسون»، «نیکول کیدمن»، «جسیکا چاستین»، «هالی بری»، «سندرا بولاک» و... اشاره داشت.

تنها یک روز به برگزاری هشتاد و پنجمین مراسم آکادمی اسکار مانده است و در تازه ترین خبرها از این رویداد بزرگ، نام دو ستاره هالیوودی دیگر، یعنی«جنیفر انیستون» و «مایکل داگلاس» نیز به جمع اهداکنندگان جوایز اسکار اضافه شد.

همچنین «جیمی فاکس» و «پال راد» نیز به این لیست اضافه شده اند.

«جنیفر انیستون» و «پال راد» در کمدی «سیاحت پرستی» به کارگردانی "دیوید وین" که در سال 2012  اکران شد در کنار یکدیگر به نقش آفرینی پرداخته بودند. از جدیدترین کارهای «راد» نیز می توان به حضور او در فیلم «این 40 سالگی است» به کارگردانی "جاد آپاتو" اشاره کرد و همچنین نقش مقابل «تینا فِی» در فیلم «اعتراف» که قرار است در 22 مارچ راهی سینماها شود.

"مایکل داگلاس" دو بار مجسمه اسکار را برای حضور در فیلم «وال استریت» (1987) و تهیه کنندگی فیلم «یکی بر فراز آشیانه فاخته پرواز کرد» (1975) به خانه برده است.

«جیمی فاکس» نیز برای فیلم «رِی» در سال 2004 توانست جایزه بهترین بازیگر مرد را در اسکار از آن خود کند و در فیلم «جانگو رها شده» به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» نیز که چندین نامزدی اسکار امسال را داراست، حضور داشته باشد.

از دیگر اهدا کنندگان جوایز آکادمی امسال می توان به «بن افلک»، «ملیسا مک کارتی»، «جان تراولتا»، «جنیفر لارنس»، «لیام نیسون»، «نیکول کیدمن»، «جسیکا چاستین»، «هالی بری»، «سندرا بولاک»، «ریز ویتراسپون»، «رابرت داونی جونیور»، «مارک والبرگ»، «ساموئل ال جکسون»، «کریس ایوانز»، «جرمی رنر»، «مارک روفالو»، «ژان دوجاردن»، «کریستوفر پلامر»، «اکتیویا اسپنسر»، «مریل استریپ»، «چارلیز ترون»، «جوزف گوردن لیویت»، «دنیل ردکلیف»، «ریچارد گیر»، «رنه زیلویگر» و «چانینگ تاتوم» اشاره کرد.

در این مراسم «باربارا استرایسند»، «ادل»، «شرلی بیسی» و «نورا جونز» اجرا خواهند داشت.

 هشتادو پنجمین مراسم سالانه جوایز آکادمی به میزبانی «سث مک فارلن» روز یکشنبه 24 فوریه در سالن دالبی تیه تر در هالیوود و هایلند برگزار خواهد شد.





























گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع:cinemanegar.com



مطالب پیشنهادی:
گلایه‌های بازیگر زن «ممنوع‌التصویر» به دلیل آواز خواندن!
هدیه تهرانی در افتتاحیه نمایشگاه عباس کیارستمی+عکس
ابی و گوگوش در تلویزیون ایران!
دلمان برای کدام نقش «زمانه» بسوزد؟
جایزه‌ای که شکست و هواداران احسان علیخانی گریه کردند!