«آنا هاتاوی» بالاخره بعد از گرفتن جایزه گریه نکرد! + تصاویر
به نظر می‌رسد پس از چند سخنرانی اخیر او در مراسم‌های رسمی ترس او از سخنرانی در چنین مراسمی ریخته شده باشد، چراکه پیش از این هاتاوی به سرعت احساساتی شده و پس از دریافت جایزه اشک میریخت.
 
آنا هاتاوی» که روز گذشته اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد بالاخره بعد از دریافت چند جایزه موفق شد بر احساسات خود غلبه کرده و گریه نکند!


به نظر می‌رسد پس از چند سخنرانی اخیر او در مراسم‌های رسمی ترس او ریخته شده باشد، چراکه پیش از این هاتاوی به سرعت احساساتی شده و پس از دریافت جایزه اشک میریخت.


او که برای بازی در فیلم «بینوایان» برنده این جایزه شده بود، بعد از تشکر از کارگردان و هیو جکمن گفت: «یک رویا داشتم که به واقعیت پیوست. فکر نمی‌کردم بتوانم برنده این جایزه شوم.» وی با اشاره به دشواری بازی در نقش فانتین گفت: «دوست دارم این فیلم و نقشم را فراموش کنم، اما نمی‌توانم.» این بازیگر جوان در ادامه «هیو جکمن»، همبازی‌اش در فیلم «بینوایان» را به عنوان منبع الهام خود معرفی کرد.


هاتاوی همچنین از همسر خود تشکر کرد و گفت: لحظاتی که با او قدم میزند بهترین لحظات زندگی اوست.


آنا جکولین هاتاوی، متولد 12 نوامبر سال 1982، بازیگری آمریکایی است. هاتاوی به خاطر صداگذاری­‌اش در انیمیشن کارتونی «سیمپسون‌ها» جایزه Emmy دریافت کرده است. در سال 2008 به خاطر ایفای نقش اول در فیلم Rachel_Getting_Married مورد استقبال فراوان قرار گرفت، به­ طوری­که برنده جوایز بسیاری شد.

او در سال 2010 نقش اول را در فیلم­های «آلیس در سرزمین عجایب» تیم برتون و «روز ولنتاین» به خوبی ایفا کرد. در سال 2011 به عنوان دوبلور در انیمیشن Rio بازی کرد.



تهیه و ترجمه گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
اختصاصی سیمرغ



مطالب پیشنهادی:
هیچ کس از مهریه سنگین همسر «مهدی هاشمی» خبر نداره! + عکس
خانم محجبه و همسر شیک‌پوش بر فرش قرمز اسکار! + عکس
شادمانی برگزیدگان «اسکار» پس از دریافت جایزه + تصاویر
برگزیدگان اسکار 2013 + عکس و لیست کامل
«جنیفر لاورنس» بهترین بازیگر زن اسکار + عکس