سوزان ساراندون،جنیفر گارنر در پی حمایت از تحصیل دختران
شماری از زنان مشهور سینمای جهان از جمله آن هاتاوی، سوزان ساراندون، جنیفر گارنر و تایلر پری پروژه پیشبرد تحصیل برای زنان جوان را در مرکز توجه خود قرار داده اند.
 به نقل از هالیوود ریپورتر، جنیفر گارنر، آن هاتاوی، آلیشیا کیز و بسیاری از شخصیت های شناخته شده با دولت ایالات متحده همراه شدند تا در ابتکار «بگذارید دختران یاد بگیرند» شرکت کنند. تمرکز اصلی این پروژه تامین تحصیلات باکیفیت برای زنان جوان در سراسر جهان است.

این پروژه پرستاره، ظلم و ستم هایی را که در بخش های مختلف دنیا علیه دختران جوان انجام می شود، افشا می کند. آژانس بین‌المللی توسعه ایالات متحده (USAID) ویدیویی نیز برای این پروژه با شرکت ستارگان درست کرده است. این سازمان همچنین 231.6 میلیون دلار برای راه اندازی برنامه های آموزشی در نیجریه، افغانستان، سودان جنوبی، اردن و گوآتمالا اختصاص داده است. سازمان USAID سالانه حدود یک میلیارد دلار برای کمک به تامین تحصیلات باکیفیت پسران و دختران جوان در محیطی امن، در کشورهای کم درآمد خرج می کند.

گارنر در این ویدیو می گوید: در نیجریه صدها دختر جوان هنگامی که برای امتحان پایان سال مدرسه شان آماده می شدند دزدیده شدند. شوندا رایمز سازنده سریال «رسوایی» نیز در ادامه سخنان گارنر گفت: کاری کنید که شجاعت دختران جوان در سراسر دنیا ارزشمند باشد.

از دیگر شخصیت های شناخته شده ای که این ویدیو ظاهر می شوند می توان به نیک کنون، جاش دوهامل، کریس کولفر و دارن کریس ستارگان سریال «Gleeکلی آزبورن و جو مانجانیلو ستاره سریال «True Blood» اشاره کرد.



گردآوری :  گروه  فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com



  مطالب پیشنهادی:
از «ممد ریش» تا «آیس پک»
آرزوی«سراینده صد دانه یاقوت» در 64سالگی
روزنامه شرق:مسجد را به‌خاطر یک بی‌نماز نمی‌بندند
عکاسی زن ایرانی وسط میدان جنگ +تصاویر
کشتی بر دندان نهنگ+تصویر