طناز طباطبایی این روزها چه می کند؟
طناز طباطبایی در خصوص فعالیت های اخیرش گفت مشغول بررسی پیشنهادهای کاری در سال جدید است و هنوز کاری را نپذیرفته است.

طناز طباطبایی، بازیگر رخ دیوانه تاسیس مدرسه ملی سینما را یکی از اقدامات مثبت وزارت ارشاد در سال جدید معرفی کرد.


بازیگر فیلم رخ دیوانه گفت: مشغول بررسی پیشنهادهای کاری در سال جدید است و هنوز کاری را نپذیرفته است. طناز طباطبایی امسال با فیلم مرگ ماهی، رخ دیوانه در جشنواره فجر حاضر شد. رخ دیوانه در جشنواره امسال با استقبال تماشاگران روبه‌رو شده و بیشترین جوایز جشنواره را از آن خود کرد.

طباطبایی درباره انتخاب‌های هنری خود در سال جدید  گفت: «پیشنهادهای کاری مختلفی داشتم اما هنوز کاری را نپذیرفتم. البته من هرگز خودم را به نقش و سینمای خاصی محدود نمی‌کنم به همین جهت دایره انتخاب‌های من گسترده است و نمی‌گویم فقط در فیلم‌های اجتماعی بازی می‌کنم. شاید اگر روزی فیلمساز شدم ژانر خاصی را انتخاب کنم.»

طباطبایی به فعالیت‌های وزارت ارشاد در حوزه سینما نیز اشاره کرده وگفت: «فراهم کردن پروسه آموزش حرفه‌ای فارغ از موفقیت و یا عدم موفقیت آن کاری ارزشمند است. من در خبرها خواندم که اساتید برجسته‌ای در این کلاس‌ها مشغول خواهند شد که این موضوع بر گزینش افراد تاثیر جدی می‌گذارد اگرچه طی کردن پروسه آموزش به استعداد و پشتکار هنرجویان انتخاب شده نیز مرتبط است. ولی شروع تقویت زیرساختهای آموزشی سینما حرکت بسیار ارزشمندی است که توسط ورزات ارشاد آغاز شده است.»

بازیگر فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌زنند به جشنواره بین المللی فجر نیز اشاره و تاکید کرد: «امسال در جشنواره داخلی فیلم‌های خوبی به جشنواره فجر وارد شدند. چون نوع استقبال مخاطب عام از فیلم‌ها نیز درستی انتخاب ها را تایید می‌کرد. اگرچه معتقدم بخش بین‌الملل جشنواره فجر باید راه زیادی برای موفقیت بیشتر طی کند.»



گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع :aftabnews.ir