چرا برخی زوج های هالیوودی جدا از هم زندگی می کنند؟! + عکس
اگر مایلید با زوج های مشهور هالیوودی که بنا به دلایل مختلف، زندگی کاملا جداگانه ای دارند، آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید

آیا کیم کارداشیان و کانیه وست، طلاق عاطفی گرفتند

 تصور ما از ازدواج چیست؟ ازدواج زمانی اتفاق می افتد که دو نفر بخواهند با هم زندگی مشترکی را آغاز کنند، اما این در مورد برخی از زوج ها صدق نمی کند. به عنوان مثال برخی از ستاره ها هستند با وجود این که نام زن و شوهر رویشان است اما جدا از هم زندگی می کنند. اگر می خواهید با زوج هایی که بنا به دلایل مختلف، زندگی کاملا جداگانه ای دارند، آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

کانیه وست و کیم کارداشیان

یکی از مشهورترین زوج های جهان کیم کارداشیان و کانیه وست هستند که هر از چند گاهی تیتر داغ اخبار می شوند. اگر اخیرا اخبار این زوج مشهور را دنبال کرده باشید، حتما متوجه شده اید که کانیه وست دیگر در کنار همسرش کیم دیده نمی شود. آنها نه تنها در مقابل دوربین، بلکه در زندگی واقعی هم کاری به کار هم ندارند.

 کیم کارداشیان و کانیه وست
کیم کارداشیان و کانیه وست

این دو ستاره هالیوودی دو زندگی کاملا جداگانه ای با هم دارند، به طوری که حتی در اتاق مشترک شان هم نمی خوابند و هر کدام اتاقی مخصوص به خود دارد. اینطور که پیداست، این فاصله در میان آنها بیشتر و بیشتر می شود. چند وقت پیش کانیه اعلام کرد که برای زندگی به شیکاگو می رود و هیچوقت هم آنجا را ترک نخواهد کرد. اگر چه کیم بیشتر زمان خود را به خاطر کودکانش در کنار کانیه و در شیکاگو می گذارد اما اعتقاد دارد که شیکاگو محل مناسبی برای آنها نیست.

بیشتر بدانید : نکات جالبی از زندگی خصوصی کیم کارداشیان و همسرش!

گوئینت پالترو و برد فالچوک

گوئینت پالترو پس از ۱۳ سال زندگی مشترک با کریس مارتین، فکر می کرد که دیگر هیچوقت ازدواج نمی کند اما این بازیگر برنده جایزه اسکار، در سپتامبر ۲۰۱۸ بار دیگر با برد فالچوک، کارگردان و نویسنده آمریکایی، ازدواج کرد.

گوئینت پالترو و برد فالچوک
گوئینت پالترو و برد فالچوک

او در این باره می گوید: «زمانی که من این مرد را ملاقات کردم، به نظرم فوق العاده آمد. او مرا متقاعد کرد تا در مورد ازدواج بیشتر فکر کنم. آنجا بود که دیدم این مرد لیاقت ازدواج دوباره را دارد.» البته آنها تصمیم گرفتند که به خاطر فرزندانشان جدا از هم زندگی کنند. گوئینت و برد هر کدام دو فرزند دختر و پسر دارند. به گفته آنها: «ما شیوه زندگی خودمان را داریم. کودکان ما در سن نوجوانی به سر می برند، از این رو باید با آنها با احتیاط بیشتری برخورد کنیم.»

کاردی بی و آفست

کاردی بی و آفست در سپتامبر ۲۰۱۷ با هم ازدواج کردند و در جولای ۲۰۱۸صاحب یک فرزند دختر شدند. رابطه آنها همیشه پر از حاشیه بوده به طوری که یک روز خوب و روز دیگر با هم دشمن اند. با این اوصاف، آنها تصمیم گرفتند که جدا از هم زندگی کنند.

کاردی بی و آفست
کاردی بی و آفست

آفست یک بار در مصاحبه ای گفت: «ما در حال حاضر جدا از هم زندگی می کنیم اما من در تلاشم تا رابطه ام را با همسرم بهتر کنم. من حتی خط تلفنم را نیز عوض کردم تا کاری فکر نکند که با زنان دیگری در تماسم.» در همان ماه در مصاحبه ای که با کاردی بی شد او گفت: «آفست برای زندگی به آپارتمان من آمد اما من خیلی او را نمی بینم، حتی زمان هایی که او در خانه هست هم با هم صحبت نمی کنیم

بیشتر بدانید : سلبریتی هایی که خیانت همسرشان را بخشیدند! + عکس

سارا جسیکا پارکر و متیو برودریک

سارا جسیکا پارکر و متیو برودریک در سال ۱۹۹۷ با هم ازدواج کردند اما زندگی جداگانه ای دارند. یک بار پارکر در مصاحبه ای گفت: «شاید به نظر شما عجیب باشد اما ما تصمیم گرفته ایم به گونه ای زندگی کنیم که هر زمان دوست داشته باشیم از هم دور شویم و هر زمان هم که خواستیم به هم بازگردیم.

سارا جسیکا پارکر و متیو برودریک
سارا جسیکا پارکر و متیو برودریک

شاید به خاطر شغل مان است که این سبک زندگی را در پیش گرفته ایم اما هر چه باشد، برای ما مفید بوده است.» حتی زمان هایی که آنها در یک خانه هستند هم فاصله شان را حفظ می کنند. آنها با دیواری خانه هایشان را از هم جدا کرده اند و در واقع بیش از زن و شوهر، با هم همسایه اند.

بیشتر بدانید : بازیگران زن که یک بار برای همیشه ازدواج کردند! + عکس

دالی پارتن و کارل دین

دالی پارتن و کارل دین به عنوان یک زوج، به ندرت در کنار هم دیده می شوند، با این وجود اینطور به نظر می رسد که زندگی شادی با هم دارند. زمانی که از دالی در مورد ازدواج اش پرسیدیم، گفت: «اگر همسرم به من خیانت کند، من نمی فهمم. این شیوه زندگی برای هر دویمان بهتر است.»

دالی پارتن
دالی پارتن

اگر چه کارل تا به ‌حال موفق به دریافت ۷ جایزه گرمی شده‌، اما در هیچ کدام از آن مراسم، همسرش در کنارش حضور نداشت. پکارل در این مورد می گوید: «من به دالی افتخار می کنم. او به تنهایی زندگی موفقی دارد اما خب او نمی تواند از کارش دست بکشد و به رابطه عاطفی اش فکر کند. من هم او را آزاد گذاشته ام تا راه خودش را برود.»

اشلی گراهام و جاستین اورین

اشلی گراهام و جاستین اورین در سال ۲۰۱۰ با هم ازدواج کردند اما هیچوقت کنار هم نبوده اند. گراهام بیشتر زمانش را در نیویورک می گذراند، در حالی که جاستین در لس آنجلس است. اگر چه این زوج از دوری بیزارند اما به نظرشان این نوع رابطه نیز جذابیت های خودش را دارد. گراهام می گوید: «ما یک بار همدیگر را در نیویورک، بار دیگر در لس آنجلس، پاریس یا میامی ملاقات می کنیم و این واقعا هیجان انگیز است.»

اشلی گراهام و جاستین اورین
اشلی گراهام و جاستین اورین

آنها اعتقاد دارند که اگر چنین فاصله ای را در زندگی شان ایجاد نمی کردند، ازدواج شان تاکنون منجر به جدایی شده بود. «اگر ما هر روز همدیگر را می دیدیم، نمی دانم چه اتفاقی برای رابطه مان می افتاد.»

 

بیشتر بدانید : ازدواج این زوج های هالیوود در خفا انجام شد!

بیشتر بدانید : عاشقانه ترین رابطه های سلبریتی های هالیوود/ از جرج کلونی تا کیم کارداشیان

بیشتر بدانید : زن و شوهرهای هالیوود که شبیه یکدیگرند!! + عکس

بیشتر بدانید : ستاره های مشهوری که علنا به خیانت خود اعتراف کردند! + عکس

بیشتر بدانید : عجیب‌ترین زوج هالیوودی و داستان زندگی 32 ساله



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع:زندگی ایده آل