سلبریتی هایی که رکورد دار بیشترین ازدواج بودند! رکوردشکنی الیزابت تیلور با 7 ازدواج و 8 عروسی!
 در دنیای هالیوود ازدواج ها دوام چندانی ندارند و بوده اند سلبریتی هایی که چند روز پس از ازدواج، از کار خود پشیمان شده‌اند. در این میان سلبریتی های زیادی هستند که دستکم سه بار ازدواج کرده اند و در ادامه این مطلب قصد داریم به تعدادی از آن ها بپردازیم

از الیزابت تیلور تا جنیفر لوپر: هالیوودی هایی که ازدواج های متعدد داشتند

در دنیای هالیوود ازدواج ها دوام چندانی ندارند و بوده اند سلبریتی هایی که چند روز پس از ازدواج، از کار خود پشیمان شده اند. نرخ طلاق در هالیوود ۴۰ درصد و شاید بالاتر باشد و زرق و برق این صنعت در کنار ثروت، فشارها و جنجال هایی که به همراه دارد باعث می شود زوجین زود به زود شریک زندگی خود را عوض کرده و با کمترین اختلاف و مشکلی در صدد طلاق گرفتن باشند.

نکته اینکه ما در مورد ازدواج های ثبت شده صحبت می کنیم و نه روابط عاشقانه و نامزدی ها که بسیار بیشتر از ازدواج هایی است که هر سلبریتی هالیوودی در طول عمرش می کند. در این میان سلبریتی های زیادی هستند که دستکم سه بار ازدواج کرده اند و در ادامه این مطلب قصد داریم به تعدادی از آن ها بپردازیم.در این میان سلبریتی های زیادی هستند که دستکم سه بار ازدواج کرده اند و در ادامه این مطلب قصد داریم به تعدادی از آن ها بپردازیم.

الیزابت تیلور: 7 ازدواج و 8 مراسم عروسی!

الیزابت تیلور شاید معروف ترین نمونه ازدواج های متعدد در هالیوود باشد که هفت شوهر داشته و هشت مراسم عروسی را تجربه کرد. او در مجموع با هفت مرد ازدواج کرد: کنراد هیلتون جونیور از سال ۱۹۵۰ تا ۱۹۵۱، مایکل ویلدینگ از ۱۹۵۲ تا ۱۹۵۷، مایک تاد از ۱۹۵۷ تا مرگ او در سال ۱۹۵۸، ادی فیشر از ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۴، ریچارد برتون از ۱۹۶۴ تا ۱۹۷۴ و یک بار دیگر از سال ۱۹۷۵ تا ۱۹۷۶، جان وارنر از ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۲ و در آخر نیز لری فورتنسکی از ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۶. تیلور در سال ۲۰۱۱ درگذشت.

بیشتر بدانید : بیوگرافی الیزابت تیلور کلئوپاترای دوران + عکس های الیزابت تیلور

کیم کارداشیان: 3 ازدواج و 4 رابطه

کیم کارداشیان تاکنون سه بار ازدواج کرده و آخرین بار آن نیز با کانیه وست بوده است. اولین شوهر کارداشیان دیمون توماس بود که کیم در سن ۲۰ سالگی در سال ۲۰۰۰ با او ازدواج کرده و در سال ۲۰۰۴ از هم جدا شدند. بعد از آن کیم کارداشیان در سال ۲۰۱۱ با کریس هامفریز ستاره بسکتبال ان بی ای ازدواج کرد اما تنها ۷۲ روز بعد از او جدا شد. کارداشیان و وست در سال ۲۰۱۴ با هم ازدواج کرده و در سال ۲۰۲۱ از هم جدا شدند. او اکنون با پیت دیویدستون ستاره شو تلویزیونی SNL وارد رابطه شده است.

اسکارلت جوهانسون: سه ازدواج

ازدواج اسکارلت جوهانسون با کالین جوست در اکتبر ۲۰۲۰ سومین ازدواج این ستاره هالیوودی است. جوهانسون در سال ۲۰۰۸ با رایان رینولدز ازدواج کرد و سال ۲۰۱۱ از او جدا شد. در ادامه جوهانسون در سال ۲۰۱۴ با یک روزنامه نگار فرانسوی به نام رومن دوریاک ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۷ ازدواج این دو به جدایی انجامید. جوهانسون در می ۲۰۱۷ رابطه اش را با جوست آغاز کرده و در اکتبر ۲۰۲۰ با وی ازدواج کرد. این دو در تابستان جاری تولید اولین فرزندشان که یک پسر به نام کازمو است را جشن گرفتند.

بیشتر بدانید : ازدواج اسکارلت جوهانسون و آه و حسرت پسران ایرانی! + عکس

جنیفر لوپز: سه ازدواج و 5 نامزدی

جنیفر لوپز در کل سه بار ازدواج کرده و پنج بار نیز نامزدی داشته است. اولین شوهر لوپز، یک نویسنده به نام اوجانا نوا بود که رابطه آن ها تنها یک سال و از سال ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۸ به طول انجامید. بعد از آن بود که جنیفر لوپز با یک رقصنده به نام کریس جاد ازدواج کرد و رابطه این دو نیز بعد از دو سال، در ۲۰۰۳ به پایان رسید. در ادامه لوپز با بن افلک نامزد شد که رابطه بسیار مشهوری بود اما این دو هرگز ازدواج نکرده و در اوایل سال ۲۰۰۴ از هم جدا شدند. لوپز همان سال با مارک آنتونی ازدواج کرد و تا سال ۲۰۱۴ با او زندگی کرد. بعد از جدایی از مارک آنتونی در سال ۲۰۱۴، لوپز با الکس رودریگز نامزد کرد اما در آوریل ۲۰۲۱ از او جدا شد. اکنون بعد از ۱۷ سال، به نظر می رسد که جنیفر لوپز و بن افلک بار دیگر به هم برگشته و شاید بزودی شاهد ازدواج چهارم لوپز نیز باشیم.

بیشتر بدانید : مروری بر تمام ازدواج های جنیفر لوپز + عکس

آنجلینا جولی: سه ازدواج

درست بعد از رسیدن به شهرت بود که جولی در سال ۱۹۹۶ با جانی لیز میلر همبازی خود در Hackers ازدواج کرد و سه سال بعد در سال ۱۹۹۹ بود که این دو از هم جدا شدند. یک سال بعد، جولی با بیلی باب تورنتون ازدواج کرده و علاوه بر اینکه اسمش را روی بازویش تتو کرد، مقداری از خون شوهرش را نیز در گردنبندی ریخته و دور گردنش انداخت اما ازدواج این دو تنها سه سال بعد در سال ۲۰۰۳ به پایان رسید. در سال ۲۰۰۵ بود که رابطه جولی با برد پیت به تیتر اصلی رسانه های سینمایی جهان تبدیل شد و ۹ سال بعد این دو ازدواج کردند، ازدواجی که در سال ۲۰۱۹ با جنجال بسیار به پایان رسید. جالب اینکه بیلی باب تورنتون به عنوان دومین شوهر جولی نیز تاکنون شش بار ازدواج کرده است و جولی پنجمین همسر او بود. ششمین همسر تورنتون کانی آنگلند است که بعد از سال های نامزدی، در سال ۲۰۱۴ با او ازدواج کرد.

بیشتر بدانید : طلاق رسمی آنجلینا جولی و برد پیت بخاطر مصرف بیش از حد ماریجوانا ثبت شد!

مارلون براندو: 3 ازدواج رسمی و روابط عاشقانه طولانی مدت

مارلون براندو سه بار ازدواج رسمی کرده و روابط عاشقانه طولانی مدت دیگری نیز داشت. اولین همسر براندون بازیگری به نام آنا کشفی بود که از سال ۱۹۵۷ تا ۱۹۵۹ با هم بودند. ستاره خوش تیپ هالیوود در ادامه در سال ۱۹۶۰ با موویتا کاستاندا ازدواج کرد اما بعد از اینکه مشخص شد کاستاندا هیچگاه به طور رسمی از شوهرش جک دویل طلاق نگرفته، ازدواجش با براندو در سال ۱۹۶۸ فسخ شد. سومین و آخرین همسر براندو نیز بازیگری به نام تاریتا تری ایپایا بود که از سال ۱۹۶۲ تا ۱۹۶۷ با هم بودند. براندو حدود ۳۰ سال بعد از پایان سومین ازدواجش، در سال ۲۰۰۴ درگذشت.

فرانک سیناترا: چهار ازدواج

فرانک سیناترا یکی دیگر از ستاره های قدیمی هالیوود است که ظاهراً عروسی کردن را دوست داشت و چهار بار ازدواج کرد. اولین همسر او نانسی بارباتو بود که از سال ۱۹۳۹ تا ۱۹۵۱ همسر سیناترا بود. سیناترا در سال ۱۹۵۱ با اوا گاردنر ازدواج کرد اما رابطه آن ها در سال ۱۹۵۷ به جدایی انجامید. میا فارو سومین همسر سیناترا بود اما ازدواج این دو نیز بعد از دو سالف در ۱۹۶۸ به پایان رسید. بارابارا مارکس نیز چهارمین همسر سیناترا بود که در سال ۱۹۷۶ با او ازدواج کرده و تا مرگ سیناترا در سال ۱۹۹۸ در کنار او ماند.

جانت جکسون: چهار ازدواج

اولین ازدواج جانت جکسون با جیمز دبارژ بود که در سال ۱۹۸۵ و تنها یک سال پس از ازدواج، به جدایی انجامید. ازدواج این دو زمانی رخ داد که جکسون تنها ۱۸ سال سن داشت. وی در ادامه در سال ۱۹۹۱ با رنی الیزوندو جونیور ازدواج کرد اگر چه عموم مردم تنها بعد از طلاقشان در سال ۲۰۰۰ بود که متوجه این ازدواج شدند. در سال ۲۰۰۲، جکسون با جرمین دوپری نامزد کرد اما در سال ۲۰۰۹ از هم جدا شدند. جکسون در ادامه با ویسام ال مانا آشنا شده و در سال ۲۰۱۲ با او ازدواج کرد، ازدواجی که در سال ۲۰۱۷ به پایان رسید.

بیشتر بدانید : 10 نکته درباره زندگی جنت جکسون خواهر مایکل جکسون!

کیت وینسلت: سه ازدواج

کیت وینسلت تنها ۲۳ سال داشت که برای اولین بار ازدواج کرد. اولین شوهر او جیم تریپلتون و یک کارگردان بود. این دو از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۱ با هم زندگی می کردند. وینسلت در سال ۲۰۰۳ با سم مندز دیگر کارگردان مشهوری هالیوودی ازدواج کرد اما شایعات مربوط به رابطه مندز با ربکا هال، در سال ۲۰۱۰ به ازدواج این دو پایان داد. بعدها مندز و هال در سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۳ با هم نامزد کرده و مندز هر گونه خیانت به همسر سابق خود را تکذیب کرد و وینسلت نیز هیچگاه دلیل جدایی اش از مندز را بیان نکرد. شوهر سوم و کنونی وینسلت، ادوارد ابل اسمیت است که برادرزاده ریچارد برانسون است که قبلاً با نام ند راک اند رول شناخته شده و در سال ۲۰۱۲ با وینسلت ازدواج کرده است.

بیشتر بدانید : با سه همسر کیت وینسلت آشنا شوید! + عکس جدید بارداری وی

نیکلاس کیج: پنج ازدواج

نیکلاس کیج تاکنون ۵ بار ازدواج کرده که آخرین آن ها ریکو شیباتا در سال ۲۰۲۱ بوده است. کیج اولین بار با پاتریشیا آرکت ازدواج کرد، ازدواجی که ز سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۱ ادامه یافت. مدت کوتاهی بعد از جدایی از آرکت، کیج در سال ۲۰۰۲ با لیزا ماریا پرسلی ازدواج کرد و دو سال بعد از او جدا شد. در همان سال جدایی از پرسلی (۲۰۰۴)، کیج با آلیس کیم ازدواج کرد اما رابطه این دو در سال ۲۰۱۶ به پایان رسید. در سال ۲۰۱۹ بود که کیج با اریکا کویکه ازدواج کرد و تنها چهار روز بعد از ازدواج با او، درخواست طلاق داد. در فوریه ۲۰۲۱ بود که کیج ازدواجش با شیباتا را اعلام کرد. 

 

بیشتر بدانید : نیکلاس کیج، برای بار پنجم ازدواج کرد!/ مروری بر تمام ازدواج های کیج + تصاویر

بیشتر بدانید : سلبریتی هایی که ازدواج شان مصلحتی بود + از بریتنی اسپیرز تا کیم کارداشیان

بیشتر بدانید : ستاره‌های هالیوود که در دوران نوجوانی ازدواج کردند + عکس

بیشتر بدانید : عاشقانه ترین رابطه های سلبریتی های هالیوود/ از جرج کلونی تا کیم کارداشیان

بیشتر بدانید : چرا برخی زوج های هالیوودی جدا از هم زندگی می کنند؟! + عکس



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: rooziato.com