از سحر قریشی تا ترلان پروانه و بهاره افشاری: شایعه جتجالی ازدواج بازیگران + عکس
در جامعه امروز ما که تکنولوژی و استفاده از فضای مجازی بیش از پیش گسترش یافته است به تناسب استفاده زیاد از فضای مجازی شایعات هم گسترش یافته‌اند و هنرمندان هم از این موضوع بی نصیب نبوده‌اند 

شایعات جنجالی ازدواج بازیگران: از شریفی‌نیا و رز رضوی تا بنیامین و بهاره افشاری

ماجرای ازدواج هنرمندان از آن دست اتفاقاتی است که خبر آن به سرعت منتشر می‌شود و کوچک‌ترین خبر مربوط به این موضوع می‌تواند برای هنرمند حاشیه‌ساز شود.

انتشار شایعات مربوط به ازدواج هنرمندان از آن دست اخباری است که سالهاست شاهد آن هستیم و همواره وجود داشته است. در ادامه این مطلب به بازیگرانی که درگیر شایعه ازدواج شدند اشاره می‌کنیم.

ازدواج محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی

محمدرضا شریفی نیا بازیگر پیشکسوت کشورمان و رز رضوی از جمله هنرمندانی هستند که چند سال پیش شایعه ازدواج آنها مطرح شد و با حواشی زیادی همراه بود. 

محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی
محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی

این ماجرا بعد از سفر حج محمدرضا شریفی نیا و رز رضوی و انتشار عکس هایی از این سفر شکل گرفت و بارها و بارها توسط این دو هنرمند تکذیب شد.

بیشتر بدانید : خبر تکذیب ازدواج رز رضوی و محمدرضا شریفی نیا!

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور

مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی دیگر از هنرمندانی است که درگیر شایعات ازدواج شد. مردادماه سال 98 بود که خبر ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور بازیگر سینما مطرح شد و علت انتشار این خبر عکس هایی از این هنرمندان بود که فاصله بین آنها رعایت نشده بود و همین موضوع سبب شد تا گمانه زنی هایی درباره ازدواج این دو هنرمند شکل بگیرد.

 مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور
مهدی پاکدل و رعنا آزادی ‌ور

اغلب هنرمندان بعد از انتشار این شایعات شروع به تکذیب آن میکنند اما این دو بازیگر کشورمان اصلا در خصوص این موضوع صحبت نکردند و این ماجرا از سوی آنها رد یا تایید نشد.

ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی

یکی از پرحاشیه ترین و جنجالی ترین خبرهای ازدواج هنرمندان مربوط به سحر قریشی بازیگر کشورمان با مهدی طارمی است.

سحر قریشی و مهدی طارمی
سحر قریشی و مهدی طارمی

خبر ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی بعد از انتشار عکس های آتلیه ای دو نفره این بازیگر و فوتبالیست شکل گرفت و به سرعت در رسانه ها منتشر شد اما طولی نکشید که این موضوع از سوی سحر قریشی، برادرش و مهدی طارمی تکذیب شد.

بیشتر بدانید : سحر قریشی و مهدی طارمی، دست مایه طنز مهران مدیری شدند

ازدواج نرگس محمدی و سام درخشانی

یکی دیگر از بازیگرانی که درگیر شایعات ازدواج شد نرگس محمدی است که شایعه ازدواج او با سام درخشانی با حواشی زیادی همراه بود. اسفندماه سال 93 بود که ماجرای ازدواج نرگس محمدی و سام درخشانی مطرح شد و این موضوع بعد از سفر برزیل آنها برای حمایت از تیم ملی در جام جهانی شکل گرفت و انتشار عکس هایی از این دو هنرمند به این ماجرا دامن زد. در مدت سفر این دو هنرمند به برزیل خبرهای متعددی درباره ازدواج آنها مطرح شد و در نهایت نرگس محمدی و سام درخشانی با انتشار ویدئویی این ماجرا را تکذیب کردند.

بیشتر بدانید : افشای ازدواج زوج سینمایی در برزیل+تکذیبیه

شایعات ازدواج ترلان پروانه با ارسلان قاسمی

ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی از هنرمندانی است شایعات زیادی درباره ازدواج او مطرح شده است که هر بار توسط او یا طرف مقابلش تکذیب شده است.

بیشتر بدانید : شکایت پدر ترلان پروانه از انتشار خبر کذب ازدواج دختر 16ساله‌اش! + تصاویر

ترلان پروانه و ارسلان قاسمی
ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

ترلان پروانه و ارسلان قاسمی دو بازیگر جوان این روزهای سینما و تلویزیون هستند بازیگری را از کودکی آغاز کردند و تجربه چند کار مشترک را در کارنامه هنری شان دارند. یکی از شایعات ازدواج ترلان پروانه مربوط به خبر ازدواج او با ارسلان قاسمی بود که توسط مادر ترلان پروانه تکذیب شد و ارسلان قاسمی هم این موضوع را تکذیب کرد.

ازدواج ترلان پروانه با سعید عزت‌اللهی

یکی دیگر از شایعات مربوط به ازدواج ترلان پروانه مربوط به رابطه او با سعید عزت اللهی فوتبالیست کشورمان است.

ترلان پروانه و سعید عزت‌اللهی 
ترلان پروانه و سعید عزت‌اللهی

این ماجرای ازدواج هم با مصاحبه سعید عزت اللهی و رد این ماجرا تکذیب شد و سعید عزت اللهی در این مصاحبه عنوان کرد که یک ماه بیشتر در رابطه نبوده اند و ترلان پروانه ایده آل او نبوده است!

بیشتر بدانید : پاسخ صریح مادر ترلان پروانه به سعید عزت اللهی و رسانه ای که با آن گفت و گو کرد

ازدواج ترلان پروانه با فرشاد احمدزاده

یکی دیگر از ماجراهای خبرساز مربوط به ترلان پروانه ماجرای انتشار عکسی از او در کنار فرشاد احمدزاده بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس است. انتشار عکس دو نفره آنها و عکسی از پس زمینه تلفن همراه فرشاد احمدزاده باعث دامن زدن به این شایعات شد.

فرشاد احمدزاده در واکنش به این ماجرا نوشت:
قضاوت کار خداسـت، من بــا هیچکس فامیل نمیشم....

ازدواج پیمان قاسم خانی

پیمان قاسم خانی نویسنده و کارگردان کشورمان همسر سابق بهاره رهنما است و این زوج چند سالی است که از هم جدا شده اند. این نویسنده و کارگردان کشورمان این روزها درگیر ماجرای تازه ای در فضای مجازی شده است که حکایت از ازدواج او دارد.

پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی
پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی

عکسی از پیمان قاسم خانی در کنار میترا ابراهیمی مستندساز و روانشناس کشورمان منتشر شد و همین موضوع سبب ایجاد حواشی درباره ازدواج پیمان قاسم خانی با دختری شده است که 22 سال از او کوچکتر است و این موضوع تا به این لحظه تایید یا تکذیب نشده است.

بیشتر بدانید : ازدواج پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی + بیوگرافی و تصاویر


ازدواج بهاره افشاری و بنیامین

یکی دیگر از موارد شایعات ازدواج بازیگران مربوط به خبر ازدواج بهاره افشاری و بنیامین بهادری است که خبرهای زیادی از این اتفاق منتشر شد اما طولی نکشید که این ماجرا از سوی خانم بازیگر تکذیب شد و پرونده این ماجرا هم بسته شد. 

 بهاره افشاری و بنیامین
بهاره افشاری و بنیامین

 

بیشتر بدانید : بهاره افشاری در رابطه با بنیامین سکوت خود را شکست!!

بیشتر بدانید : واکنش شدید بنیامین به شایعه ازدواج با بازیگر معروف در صبح امروز!

بیشتر بدانید : بنیامین شایعه ازدواجش با خانم بازیگر را تکذیب کرد!

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: namnak.com