شکایت پدر ترلان پروانه از انتشار خبر کذب ازدواج دختر 16ساله‌اش! + تصاویر
ترلان پروانه و ارسلان قاسمی دو بازیگر نوجوان هستند و اصلا سن آنها به ازدواج نمی خورد و تنها در صحنه بازیگری مقابل همدیگر قرار می گیرند. مادر ترلان پروانه اعلام کرد که ازدواج دخترش و ارسلان قاسمی خبری کذب و دروغ است و...
"ترلان پروانه" و "ارسلان قاسمی" دو بازیگر نوجوان هستند و اصلا سن آنها به ازدواج نمی خورد و تنها در صحنه بازیگری مقابل همدیگر قرار می گیرند.

مادر ترلان پروانه اعلام کرد که ازدواج دخترش و ارسلان قاسمی خبری کذب و دروغ است و به هیچ وجه صحت ندارد.




عکسهای ترلان پروانه

پریسا ابوالحسنی مادر ترلان پروانه در گفتگو با «باشگاه خبرنگاران» در خصوص خبری مبنی بر ازدواج "ترلان پروانه" و "ارسلان قاسمی" گفت: این خبر شایعه ای بیش نیست و به هیچ وجه صحت ندارد و ما در وبلاگ رسمی ترلان تکذیبیه این خبر را اعلام کردیم.

وی ادامه داد: این خبر باعث نگرانی من است و به واقع نمی دانم با این مسئله چه کار باید بکنم. "ترلان" 16 سال بیشتر ندارد و نمی دانم هدفشان از انتشار این خبر دروغ چیست.


ترلان پروانه و ارسلان قاسمی در سریال نفوذ

وی بیان کرد: سال گذشته نیز همین شایعه درباره "ترلان پروانه" و "ارسلان قاسمی" مطرح شد که ما در جشنواره فیلم فجر از طریق مصاحبه آن خبر را تکذیب کردیم.

"ابوالحسنی" اظهار داشت: "ترلان پروانه" و "ارسلان قاسمی" دو بازیگر نوجوان هستند و اصلا سن آنها به ازدواج نمی خورد و تنها در صحنه بازیگری مقابل همدیگر قرار می گیرند.

وی ادامه داد: سایت خانواده سبز نیز این خبر را منتشر کرده بود که من بسیار از انتشار این خبر ناراحت و عصبانی شدم و عنوان کردند که این خبر از طریق یکی از کاربرانشان منتشر شده و سریع خبر تکذیبیه آن را اعلام کردند.


عکس ترلان پروانه

"ابوالحسنی" اظهار داشت: از مردم تقاضا دارم هر خبری که در سایت ها منتشر می شود را باور نکنند و حتما صحت آن را جویا شوند. این خبرها توسط افرادی بیمار منتشر می شود که روال زندگی مردم را دچار اختلال می کند.

وی تصریح کرد: ما باشنیدن این اخبار پشت دخترمان هستیم، ولی بسیاری از زندگی ها توسط این اخبار با مشکلات روبرو می شود.

وی تصریح کرد: پدر "ترلان پروانه" بابت این مسئله از طریق سازمان فیلترینگ نیز شکایت کرده است.

"ابوالحسنی" در خصوص برخورد خود "ترلان پروانه" از انتشار این خبر عنوان کرد: "ترلان پروانه" ابتدا این خبر برایش خنده دار و مسخره بود، چرا که این خبر تنها در حد یک شایعه و غیرقابل باور است، ولی بعد از آن بسیار ناراحت شد.


"ابوالحسنی" اظهار داشت: از خبرگزاری های رسمی بابت پیگیری این اخبار و رساندن صدای ما به گوش مردم بسیار سپاسگذارم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتشار این خبر موجب توهین به شعور خانوادگی ما است، من خود یک مدیر مدرسه هستم و این اخبار تنها توسط افراد بیکار و بیمار منتشر می شود.



گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture
منبع: inn.ir



مطالب پیشنهادی:
هانیه توسلی و خواهرش طناز در کنسرت آنسامبل + عکس
عکس: بهاره افشاری این شب‌ها در فرهنگسرای نیاوران
پسر و دختر زنده‌یاد حسین پناهی در سوگ پدر + تصاویر
کپل و نارنجی ازدواج کردند!
قوی‌ترین زنان ایران در شبکه پنج؛ زنان ورزشکار با چه آیتم‌ها و لباسی می‌آیند؟