شهرام عبدلی درگذشت + جزئیات مراسم تشییع در حرم مطهر رضوی
 شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت

تشییع پیکر شهرام عبدلی در حرم مطهر رضوی 

به گزارش روابط عمومی سریال «آسوده باش»، شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون شامگاه ۲۸ بهمن ماه دچار خونریزی مغزی و به بیمارستان‌ قائم مشهد منتقل شد.

این بازیگر ۴۶ ساله که برای بازی در سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج‌گذار در مشهد به سر می‌بُرد با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.

سریال خط قرمز اولین حضور رسمی عبدلی در قاب تلویزیون است. ماه گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل ها و دختری در قفس از فیلم‌های سینمایی وی است.

او تاکنون در مجموعه‌های تلویزیونی بسیاری نظیر دختری به نام آهو، تکیه بر باد، فاصله ها، رستگاران، خط قرمز، تبریز در مه و مختارنامه به ایفای نقش پرداخته است.

شهرام عبدلی متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

پیکر شهرام عبدلی در حال انتقال به بهشت رضا برای غسل

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،  مرتضی اسکافی ضمن عرض تسلیت به جامعه هنری در خصوص درگذشت "شهرام عبدلی" افزود: هم اکنون پیکر این هنرمند در حال انتقال به بهشت رضا برای غسل دادن است.

تهیه کننده سریال آسوده باش افزود: قرار است پس از تغسیل پیکر عبدلی، طبق درخواست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مراسمی برای وی رأس ساعت ۱۴:۳۰ امروز در حرم مطهر رضوی برگزار شود.

 اسکافی بیان کرد: با هماهنگی آستان قدس رضوی، از ورودی بست نواب صفوی حرم مطهر رضوی، تشییع پیکر شهرام عبدلی به همراه جمعی از هنرمندان و خادمین بارگاه و خانواده وی در صحن کوثر آغاز می شود و پس از قرائت نماز بر پیکر وی و دعای همراهان، مراسم به پایان خواهد رسید.

تهیه کننده سریال آسوده باش اضافه کرد: پیکر "شهرام عبدلی" پس از مراسم تشییع به خانواده اش تحویل می شود تا در مکان مورد نظر دفن گردد.

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: ایرنا/فارس