نقد بازی گلشیفته فراهانی در سریال هالیوودی "هجوم" Invasion
سریال Invasion یکی از بهترین سریال های علمی تخیلی 2021 است. در ادامه، خواندن نقد بازی گلشیفته فراهانی در این سریال به عنوان یکی از سریال‌ های علمی تخیلی مورد انتظار 2021 خالی از لطف نیست

«هجوم»؛ سریالی خارجی با حضور یک ایرانی

مردمان عادی در مناطق مختلف جهان، از بیابانی در یمن تا آپارتمانی در لانگ‌آیلند نیویورک، مورد هجوم غیرعادی بیگانگان قرار می‌گیرند. سریال Invasion یکی از بهترین سریال های علمی تخیلی 2021 است که سایمون کینبرگ (Simon Kinberg) و دیوید ویل (David Weil) وظیفه تولید آن را عهده‌دار بوده‌اند. این سریال از اپل +TV پخش می‌شود. حضور گلشیفته فراهانی به عنوان بازیگر نقش اول و تارا مویدی، بازیگر خردسال در این سریال، احتمالا باعث پررنگ‌تر شدن این اثر در ایران خواهد شد. سه قسمت اول این سریال 30 مهرماه منتشر شد و هرهفته شاهد انتشار قسمت جدیدی از آن خواهیم بود. نوشتارِ نقد سریال Invasion با پخش قسمت‌های جدید به روزرسانی خواهد شد. 

بیشتر بدانید : گلشیفته فراهانی در تهاجم Invasion + خلاصه داستان و اولین تصاویر

نقد بازی گلشیفته فراهانی در این سریال به عنوان یکی از سریال‌های علمی تخیلی مورد انتظار 2021 را در این نوشتار از دست ندهید:

نظر نیک آلن درباره بازی گلشیفته فراهانی در "هجوم" Invasion

«گلشیفته فراهانی» در نقش «آنیشا» به خوبی ثابت می‌کند که می‌تواند یک ستاره‌ی بزرگ باشد. وزنی که او در سکانس‌های مختلف فیلم به دوش می‌کشد، به فضای ناراحت‌کننده و ترسناک سریال کمک زیادی می‌کند. «هجوم» را می‌توان «یک مکان ساکت» با حضور «فراهانی» در مرکز آن نامید که با جیغ‌ها و اضطرابش، هیجان بی‌نظیری را به مخاطب منتقل می‌کند. (وبسایت راجر ایبرت)

نقد استیو گرین درباره نقش آفرینی گلشیفته در Invasion

به عنوان فردی که در مرکز «هجوم» قرار دارد و بیشتر تأثیر را از اتفاقات آن می‌گیرد، واکنش‌های اولیه‌ی «فراهانی»، فضای کابوس‌وار سریال را به لایه‌های دیگری می‌برد. بار احساسی «هجوم» بر دوش «فراهانی» است که او به خوبی از پس آن برمی‌آید. (ایندی وایر)

کارولین فرامک درباره گلشیفته فراهانی در "هجوم" Invasion

نقش‌آفرینی احساسی «فراهانی» شاید از خالص‌ترین نمونه‌های چند سال اخیر تلویزیون باشد. او در نقش «آنیشا»، در یک دور باطل از ترس و ناامیدی گرفتار شده است که به زیبایی جزئیات این احساسات را به تصویر می‌کشد (ورایتی)

‌نظر دنیل فینبرگ درباره بازی گلشیفته در هجوم

به عنوان فعال‌ترین کاراکتر این سریال، «گلشیفته فراهانی» با اینگه شاید بسیاری از واکنش‌های «آنیشا» غیرمنطقی به نظر برسد، با نقش‌آفرینی دقیق خود، به شدت همدلی مخاطب را برمی‌انگیزد. کاراکتری که «فراهانی» ایفا می‌کند، نسبت به سایر کاراکترهای سریال، دارای کلیشه‌ هایی است اما توانایی او در همراه کردن مخاطب با خودش، آنها را بی‌ اهمیت کرده است.(هالیوود ریپورتر)

برایان تالریکو: گلشیفته فراهانی فوق العاده است

نقش اصلی «هجوم» تا به اینجای کار، بازیگری کاریزماتیک به نام «گلشیفته فراهانی» در نقش «آنیشا مالیک» بوده است. «فراهانی» فوق‌العاده است و شخصاً آرزو می‌کنم که در این سریال بتواند تمام استعدادش را به کار بگیرد و سطح خود را در سینمای آمریکا ارتقاء بخشد. (مجله پلی لیست)

دنت چاوزک بهترین نقش آفرینی گلشیفته

«فراهانی» در نقش «آنیشا مالیک» بهترین نقش‌آفرینی خود را ارائه می‌دهد. او نقش مادری در خطر و همسری آسیب‌دیده را به نحوی ایفا می‌کندکه قبل از این کمتر از او دیده بودیم. (ای وی کلاب) 

 

بیشتر بدانید : بازی فوق العاده گلشیفته فراهانی در تهاجم Invasion + عکس

بیشتر بدانید : گلشیفته فراهانی جزو برترین های 2020 شد + اعلام سریال جدید گلشیفته

بیشتر بدانید : افشاگری گلشیفته فراهانی از علت ترک هالیوود و رفتنش به اروپا

بیشتر بدانید : گلشیفته فراهانی از مهاجرت تا هالیوود + تصاویر

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: bartarinha.ir